Gjest O.G. Skrevet 11. september 2018 #21 Skrevet 11. september 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun har tatt initiativ til de to siste datene, er det din tur denne gangen. Ikke sitt å vent på at hun skal ta iniativ hver gang, er ikke du interessert i henne da? Jeg hadde ikke giddi å løpt etter en fyr på den måten, når jeg må ta handling hver gang, for at det skal skje noe.. Anonymkode: b44cd...a12 Dette.
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #22 Skrevet 11. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg bruker lang tid på å få interesse for noen. Det skjer ikke over natta kan du si. Derfor har det vært fint at hun har vært på og fulgt opp (tatt initiativ til å møtes), for da har jeg sluppet å tenke på det. Anonymkode: 64bf9...08f Herregud... Håper hun har truffet en annen type. 7
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2018 #23 Skrevet 11. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så opptatt at hun ikke kan holde kontakten? Jeg vet ikke helt hvor interessert jeg er fordi jeg bruker tid på å bli det. Derfor har det vært fint at hun har gjort det slik at jeg kan bruke tid på å finne det ut. Hun har ikke jobbet så mye da. Hun har tatt initiativ til å møtes, jeg har sagt ja. Anonymkode: 64bf9...08f Javel ja. Er du interessert eller ikke? Uff jeg hadde nok ike orket en mann som deg. Beklager. Har du lyst på en date, så inviterer du. Innenfor et par dager eller noe sånt. Men du sitter her og venter på henne. Samtidig som du selv trenger tid og alt det der. Inviter henne ut, ta litt initiativ. Da vil du merke om hun vil noe mer, og du vil også merke om du vil noe mer. Å sitte der som en tafatt dott og lure på om hun kommer til å ta initiativ for tredje gang på rad mens du selv ikke gjør noe annet enn å fundere på om du liker henne eller ikke er jo helt meningsløst. Du trenger liksom ikke å bestemme deg her og nå for om du skal fri til henne og produsere fem unger. 9
Moomba Skrevet 11. september 2018 #24 Skrevet 11. september 2018 Send henne ei melding,helst med en gang. Dess lenger du venter,dess værre blir det for dere begge. 2
PinkLady97 Skrevet 11. september 2018 #25 Skrevet 11. september 2018 (endret) Seriøst, forventer du bare at det er hun som skal ta intiativet? Jeg hadde lett dumpet en fyr som deg, ikke frekt ment! Er man interessert i skal intiativet gå begge veier, ikke bare legge over alt på den andre. Sånne folk virker veldig usikker på seg selv og det er ofte forbindet med dårlig selvtillit som også er lite attraktivt. Ikke rart du er singel! Endret 11. september 2018 av PinkLady97 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #26 Skrevet 11. september 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så opptatt at hun ikke kan holde kontakten? Jeg vet ikke helt hvor interessert jeg er fordi jeg bruker tid på å bli det. Derfor har det vært fint at hun har gjort det slik at jeg kan bruke tid på å finne det ut. Hun har ikke jobbet så mye da. Hun har tatt initiativ til å møtes, jeg har sagt ja. Anonymkode: 64bf9...08f Hun gir deg jo tid nå!! Når du ikke tar kontakt med henne, så ser hun på det som at du ikke er interessert. Hvorfor skal kun den ene parten stå for initiativ??? Ta deg sammen og prøv å vær en mann... Anonymkode: f1105...cc2 4
Raven.Writingdesk Skrevet 11. september 2018 #27 Skrevet 11. september 2018 TS, det er prinsessenykker å forvente at andre skal varte opp uten at man selv gjør så mye for saken. Send dama melding, ferdig med det. 2
Revefrua Skrevet 11. september 2018 #28 Skrevet 11. september 2018 Kanskje hun har funnet en fyr som tar kontakt på lik linje med henne, framfor å vente på svar mens han henger på KG og lurer på hva hun driver med. 5
Eplen Skrevet 11. september 2018 #29 Skrevet 11. september 2018 Var sammen med en tafatt fyr som deg, og til slutt så dumpet jeg han fordi jeg gadd rett og slett ikke mer. Kanskje du skal la være å ta kontakt sånn at hun kan finne en ordentlig mann.. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #30 Skrevet 11. september 2018 31 minutter siden, Traktor skrev: Du sier det jo selv. Hun har sagt at DU skal si i fra når du kan. Hun sitter altså å venter på at du skal ta intiativ. Det er DU som må følge opp her. Hun sitter nok å tenker akkurat det samme som du gjør, og i motsetning til deg med god grunn! Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller. 27 minutter siden, Vilali skrev: Sier som de andre, hun tror nok ikke du er så veldig interessert. Hvis siste avtale var at DU skulle si i fra når du kan, er det jo nettopp det du må gjøre!?! Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ. 26 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Hvorfor tar du ikke kontakt og følger opp henvendelsen hennes? Fordi det er ikke min jobb. 26 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Det er din tur til å invitere. Noe konkret, f eks i morgen kl 8. Hvorfor mener du at hun skal ta initiativ hele tiden? Hun har muligens sittet og ventet på deg i en uke, kanskje har hun til og med gått videre fordi du er så tafatt og tiltaksløs. Dermed virker det som om DU ikke er interessert. Få opp farten så kanskje du kan redde stumpene. Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell. 25 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Tafatt fyr, du. Det er jeg ikke. Jeg trenger tid. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det har du ikke gjort? Anonymkode: 7ffff...34a Nei, venter på henne som ga uttrykk for at hun ville møtes igjen. 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun VAR i alle fall interessert. Men hvis ikke du får ræva i gir, så snur nok det. Anonymkode: f56d2...96a Ikke interessert nok tror jeg. Anonymkode: 64bf9...08f
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #31 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ. Fordi det er ikke min jobb. Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell. Det er jeg ikke. Jeg trenger tid. Nei, venter på henne som ga uttrykk for at hun ville møtes igjen. Ikke interessert nok tror jeg. Anonymkode: 64bf9...08f Det er ikke hennes jobb å kontakte deg heller! Hun har sikkert møtt en ordentlig mann som ikke innehar primadonna nykker. Kos deg alene. 9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #32 Skrevet 11. september 2018 Du hevder du ikke er interessert. Likevel lager du en tråd om henne på kvinneguiden? Anonymkode: f56d2...96a 8
VoodooChild Skrevet 11. september 2018 #33 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ. Fordi det er ikke min jobb. Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell. Det er jeg ikke. Jeg trenger tid. Nei, venter på henne som ga uttrykk for at hun ville møtes igjen. Ikke interessert nok tror jeg. Anonymkode: 64bf9...08f Du er jo en eneste stor selvmotsigelse. "Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller." -Hun tar ikke kontakt mer fordi hun ikke hører noe fra deg! Derfor tror hun at DU ikke er interessert, og tar DERFOR ikke kontakt. 5
PinkLady97 Skrevet 11. september 2018 #34 Skrevet 11. september 2018 (endret) På 11.9.2018 den 15.53, AnonymBruker skrev: Hun kan da ikke bestemme at jeg skal ta kontakt. Jeg tror hun sa det for å slippe å ta initiativ igjen og la det være opp til meg om vi skal møtes igjen. Det er ikke sånn det gjøres. Det er hun som har vært mest på og derfor "eier" denne relasjonen, derfor er det hennes jobb å ta kontakt igjen nå. Jeg trenger tid på å bestemme meg for å fortsette. Når jeg da ikke hører mer fra henne er hun ikke interessert lenger og derfor gjør jeg ikke mer heller. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Det er hun som ville møtes igjen og forventer at jeg tar initiativ. Fordi det er ikke min jobb. Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell. Det er jeg ikke. Jeg trenger tid. Nei, venter på henne som ga uttrykk for at hun ville møtes igjen. Ikke interessert nok tror jeg. Anonymkode: 64bf9...08f Wow du er kort. Total mangel på selvinnsikt har du også. Skal du være sånn her med alle damer du møter i livet ditt så ender du opp evig singel. Vi damer vil ha en ordentlig mann, ikke en som er så tafatt og usikker som du er.. Kos deg alene 😃 Endret 8. mars 2019 av PinkLady97 8
Eplen Skrevet 11. september 2018 #35 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke bestemt meg for om jeg er interessert enda. Jeg er ikke interessert i å redde stumpene. Hun er ikke så spesiell. Anonymkode: 64bf9...08f Du sier at hun ikke er så spesiell, så hvorfor oppretter du et innlegg på KG om hun er interessert eller ikke? 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #36 Skrevet 11. september 2018 Nei, ikke denne tråden igjen! Dette er bare trolling, folkens!! Det er ikke lenge siden vi hadde den samme tråden på forumet - samme problemstilling, samme holdninger fra TS, det er nesten ordrett fra forrige tråd. Det er bare å slutte å svare. Anonymkode: c93be...cea 2
VoodooChild Skrevet 11. september 2018 #37 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, ikke denne tråden igjen! Dette er bare trolling, folkens!! Det er ikke lenge siden vi hadde den samme tråden på forumet - samme problemstilling, samme holdninger fra TS, det er nesten ordrett fra forrige tråd. Det er bare å slutte å svare. Anonymkode: c93be...cea Er dette, 1: Han som klagde på at damen ikke hjalp til med oppvask, eller 2: Klagde på at hun ikke engang ville være venner? 6
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #38 Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke denne tråden igjen! Dette er bare trolling, folkens!! Det er ikke lenge siden vi hadde den samme tråden på forumet - samme problemstilling, samme holdninger fra TS, det er nesten ordrett fra forrige tråd. Det er bare å slutte å svare. Anonymkode: c93be...cea Venneløs og masse oppvask.. 2
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2018 #39 Skrevet 11. september 2018 Ok så du er ikke interessert i henne og hun er ikke så spesiell. Hvorfor sitter du da og venter på henne og skriver om henne på kg? Hun 'eier' vel ikke relasjonen fordi om hun har tatt initiativ før?? Uansett, håper at hun har gått videre og glemt deg. Finnes mange bra menn der ute som klarer å ta et visst initiativ og ansvar. Så det er veldig fint om hun treffer noen andre enn deg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #40 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, VoodooChild skrev: Er dette, 1: Han som klagde på at damen ikke hjalp til med oppvask, eller 2: Klagde på at hun ikke engang ville være venner? Det har vært utallige tråder med samme ordlyd, en for bare uker siden, og det er helt sikkert samme fyr/dame alt sammen. Men folk slutter ikke å bite på. Anonymkode: c93be...cea 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå