AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Jeg har møtt ei hyggelig dame noen ganger nå. Vi møttes på nettdating og har møttes irl 3 ganger. Hun har vært mest på og har tatt mest initiativ og spurt om å møtes på de to siste datene vi har vært på. Men nå har jeg ikke hørt noe mer fra henne. Er hun ikke interessert lenger? Anonymkode: 64bf9...08f
eller Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Enten det, eller hun har vært opptatt med noe annet.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt ei hyggelig dame noen ganger nå. Vi møttes på nettdating og har møttes irl 3 ganger. Hun har vært mest på og har tatt mest initiativ og spurt om å møtes på de to siste datene vi har vært på. Men nå har jeg ikke hørt noe mer fra henne. Er hun ikke interessert lenger? Anonymkode: 64bf9...08f Hvis hun har tatt initiativ til de to siste datene, er det din tur denne gangen. Ikke sitt å vent på at hun skal ta iniativ hver gang, er ikke du interessert i henne da? Jeg hadde ikke giddi å løpt etter en fyr på den måten, når jeg må ta handling hver gang, for at det skal skje noe.. Anonymkode: b44cd...a12 21
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Hvor lenge er det siden siste møte og hvorfor tar ikke du kontakt med henne? Anonymkode: 7ffff...34a 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Hun har tydeligvis jobbet for at dere skal ha kontakt og møtes. Nå må du vise at du også bryr deg, så se og ta kontakt og initiativ selv! Hun tror vel ikke at du bryr deg stort. Anonymkode: 4d93b...210 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 Ts her. Jeg har ikke hørt noe på over en uke nå. De andre gangene har hun tatt kontakt dagen etter og etter en uke. Vi har ikke skrevet så mye frem og tilbake på mld utenom da vi har avtalt neste møte. Nå har det som sagt gått en uke siden vi møttes sist. Hun spurte om jeg ville møtes igjen når vi gikk hver til oss, men da kunne jeg ikke de dagene hun foreslo. Hun sa at jeg kunne si ifra når jeg kunne. Men hadde hun vært interessert hadde hun vel fulgt opp? Hun ville jo møtes igjen. Anonymkode: 64bf9...08f
Traktor Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har ikke hørt noe på over en uke nå. De andre gangene har hun tatt kontakt dagen etter og etter en uke. Vi har ikke skrevet så mye frem og tilbake på mld utenom da vi har avtalt neste møte. Nå har det som sagt gått en uke siden vi møttes sist. Hun spurte om jeg ville møtes igjen når vi gikk hver til oss, men da kunne jeg ikke de dagene hun foreslo. Hun sa at jeg kunne si ifra når jeg kunne. Men hadde hun vært interessert hadde hun vel fulgt opp? Hun ville jo møtes igjen. Anonymkode: 64bf9...08f Du sier det jo selv. Hun har sagt at DU skal si i fra når du kan. Hun sitter altså å venter på at du skal ta intiativ. Det er DU som må følge opp her. Hun sitter nok å tenker akkurat det samme som du gjør, og i motsetning til deg med god grunn! Endret 11. september 2018 av Traktor 23
Vilali Skrevet 11. september 2018 #8 Skrevet 11. september 2018 Sier som de andre, hun tror nok ikke du er så veldig interessert. Hvis siste avtale var at DU skulle si i fra når du kan, er det jo nettopp det du må gjøre!?! 3
Snaskesnusken Skrevet 11. september 2018 #9 Skrevet 11. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har ikke hørt noe på over en uke nå. De andre gangene har hun tatt kontakt dagen etter og etter en uke. Vi har ikke skrevet så mye frem og tilbake på mld utenom da vi har avtalt neste møte. Nå har det som sagt gått en uke siden vi møttes sist. Hun spurte om jeg ville møtes igjen når vi gikk hver til oss, men da kunne jeg ikke de dagene hun foreslo. Hun sa at jeg kunne si ifra når jeg kunne. Men hadde hun vært interessert hadde hun vel fulgt opp? Hun ville jo møtes igjen. Anonymkode: 64bf9...08f Hvorfor tar du ikke kontakt og følger opp henvendelsen hennes? 6
Gjest Autumnia Skrevet 11. september 2018 #10 Skrevet 11. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg har ikke hørt noe på over en uke nå. De andre gangene har hun tatt kontakt dagen etter og etter en uke. Vi har ikke skrevet så mye frem og tilbake på mld utenom da vi har avtalt neste møte. Nå har det som sagt gått en uke siden vi møttes sist. Hun spurte om jeg ville møtes igjen når vi gikk hver til oss, men da kunne jeg ikke de dagene hun foreslo. Hun sa at jeg kunne si ifra når jeg kunne. Men hadde hun vært interessert hadde hun vel fulgt opp? Hun ville jo møtes igjen. Anonymkode: 64bf9...08f ... 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2018 #11 Skrevet 11. september 2018 (endret) Det er din tur til å invitere. Noe konkret, f eks i morgen kl 8. Hvorfor mener du at hun skal ta initiativ hele tiden? Hun har muligens sittet og ventet på deg i en uke, kanskje har hun til og med gått videre fordi du er så tafatt og tiltaksløs. Dermed virker det som om DU ikke er interessert. Få opp farten så kanskje du kan redde stumpene. Endret 11. september 2018 av solmåneogstjerner 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå har det som sagt gått en uke siden vi møttes sist. Hun spurte om jeg ville møtes igjen når vi gikk hver til oss, men da kunne jeg ikke de dagene hun foreslo. Hun sa at jeg kunne si ifra når jeg kunne. Men hadde hun vært interessert hadde hun vel fulgt opp? Hun ville jo møtes igjen. Men det har du ikke gjort? Anonymkode: 7ffff...34a 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #14 Skrevet 11. september 2018 Hun VAR i alle fall interessert. Men hvis ikke du får ræva i gir, så snur nok det. Anonymkode: f56d2...96a 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 11 minutter siden, eller skrev: Enten det, eller hun har vært opptatt med noe annet. Ikke så opptatt at hun ikke kan holde kontakten? 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis hun har tatt initiativ til de to siste datene, er det din tur denne gangen. Ikke sitt å vent på at hun skal ta iniativ hver gang, er ikke du interessert i henne da? Jeg hadde ikke giddi å løpt etter en fyr på den måten, når jeg må ta handling hver gang, for at det skal skje noe.. Anonymkode: b44cd...a12 Jeg vet ikke helt hvor interessert jeg er fordi jeg bruker tid på å bli det. Derfor har det vært fint at hun har gjort det slik at jeg kan bruke tid på å finne det ut. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har tydeligvis jobbet for at dere skal ha kontakt og møtes. Nå må du vise at du også bryr deg, så se og ta kontakt og initiativ selv! Hun tror vel ikke at du bryr deg stort. Anonymkode: 4d93b...210 Hun har ikke jobbet så mye da. Hun har tatt initiativ til å møtes, jeg har sagt ja. Anonymkode: 64bf9...08f
Gjest Stella Rose Skrevet 11. september 2018 #16 Skrevet 11. september 2018 Ta kontakt, men kan jo være det er for sent siden du er så tiltaksløs, men verdt et forsøk.
Sirah Skrevet 11. september 2018 #17 Skrevet 11. september 2018 Avtalen var jo at DU skulle ta kontakt TS. Hun har nok ikke sendt melding for å ikke virke masete... 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #18 Skrevet 11. september 2018 Ts her. Jeg bruker lang tid på å få interesse for noen. Det skjer ikke over natta kan du si. Derfor har det vært fint at hun har vært på og fulgt opp (tatt initiativ til å møtes), for da har jeg sluppet å tenke på det. Anonymkode: 64bf9...08f
Sirah Skrevet 11. september 2018 #19 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg bruker lang tid på å få interesse for noen. Det skjer ikke over natta kan du si. Derfor har det vært fint at hun har vært på og fulgt opp (tatt initiativ til å møtes), for da har jeg sluppet å tenke på det. Anonymkode: 64bf9...08f Det er mange som bruker lang tid sånn som deg. Det betyr likevel ikke at man ikke kan sende en sms innimellom. Kontakt skal gå fra begge sider. Er det alltid hun som må ta initiativet er det ikke rart om hun går lei, for da virker du jo fullstendig uinteressert. 7
Gjest Stella Rose Skrevet 11. september 2018 #20 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg bruker lang tid på å få interesse for noen. Det skjer ikke over natta kan du si. Derfor har det vært fint at hun har vært på og fulgt opp (tatt initiativ til å møtes), for da har jeg sluppet å tenke på det. Anonymkode: 64bf9...08f Herregud for en tafatt fyr du er, hun kommer til å gå lei, om du skal holde på slik...om det ikke allerede er for sent, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå