AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Det handler om at alle skal ha like muligheter uavhengig hva slags kjønn de er. Desverre er det en del menn og kvinner som ikke forstår dette. Anonymkode: 89f87...46c 4
blomsterhei Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Riktig Og ja synd at noen velger å ikke gidde å forstå. Dumskap som nekter å tilegne seg kunnskap og fakta. Slik er det nå: 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Skjønner ikke hva som er så vanskelig med det å forstå men noen virker redde for å støtte kvinner fordi det liksom ikke er kult eller tøft eller noe , eller så gidder de bare ikke sette seg inn i det nei 🙄🙄 Anonymkode: 922d2...9b8 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, blomsterhei skrev: Riktig Og ja synd at noen velger å ikke gidde å forstå. Dumskap som nekter å tilegne seg kunnskap og fakta. Slik er det nå: Dette er bare sprøyt og det tror jeg du vet Anonymkode: 89f87...46c 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva som er så vanskelig med det å forstå men noen virker redde for å støtte kvinner fordi det liksom ikke er kult eller tøft eller noe , eller så gidder de bare ikke sette seg inn i det nei 🙄🙄 Anonymkode: 922d2...9b8 Enda mer sprøyt Anonymkode: 89f87...46c 2
waco Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hva som er så vanskelig med det å forstå men noen virker redde for å støtte kvinner fordi det liksom ikke er kult eller tøft eller noe , eller så gidder de bare ikke sette seg inn i det nei 🙄🙄 Anonymkode: 922d2...9b8 Det jeg liker best med feminister er deres forakt mot kvinner som selger sex. Visste du at prostituerte kvinner ikke en gang fikk lov til å gå under egen fane under 8 mars kvinnetoget! Haha, det synes jeg var gøyalt og inkluderende gjort! Feminister er noen herlige vesener! 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda mer sprøyt Anonymkode: 89f87...46c Imponert av argumentasjonsteknikken din, mann. Anonymkode: 1c8f6...f2d 1
likning Skrevet 11. september 2018 #8 Skrevet 11. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare sprøyt og det tror jeg du vet Anonymkode: 89f87...46c I et globalt perspektiv er det ikke det, nei. 2
waco Skrevet 11. september 2018 #9 Skrevet 11. september 2018 6 minutter siden, blomsterhei skrev: Riktig Og ja synd at noen velger å ikke gidde å forstå. Dumskap som nekter å tilegne seg kunnskap og fakta. Slik er det nå: Er dette her noe du tror på selv? Du tenker kanskje du har flere hindringer i livet ditt enn for eksempel meg? Menn som er tapere da, - de her tapere til tross for at hele livet har tilrettelagt for dem, - er det litt sånn du tenker?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #10 Skrevet 11. september 2018 8 minutter siden, blomsterhei said: Riktig Og ja synd at noen velger å ikke gidde å forstå. Dumskap som nekter å tilegne seg kunnskap og fakta. Slik er det nå: Tja, bortsett fra kulen bak, kan jo damen ta et steg til venstre Å løpe i dress er også meget ukomfertabelt og hindrende, og dressko i tillegg. Ajajajaj. Anonymkode: 3a201...17d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #11 Skrevet 11. september 2018 1 minutt siden, likning said: I et globalt perspektiv er det ikke det, nei. Nå er vel ikke forkjempelsen om 40% kvinnelige ledere i telenor et veldig globalt likestillingstiltak heller... Anonymkode: 3a201...17d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #12 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, likning skrev: I et globalt perspektiv er det ikke det, nei. Utenfor vesten ja. men ikke i vesten. Anonymkode: 89f87...46c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 Jeg burde vist at denne tråden kom til å ende opp som en syte tråd. Anonymkode: 89f87...46c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #14 Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, waco skrev: Det jeg liker best med feminister er deres forakt mot kvinner som selger sex. Visste du at prostituerte kvinner ikke en gang fikk lov til å gå under egen fane under 8 mars kvinnetoget! Haha, det synes jeg var gøyalt og inkluderende gjort! Feminister er noen herlige vesener! Var du i 8 mars toget? Åpenbart ikke, så slutt å uttal deg om noe du ikke kan Det var en egen fane der for sexarbeideres rettigheter så du tar helt feil. Grunnen til at mange kvinner og menn er imot prostitusjon er fordi det bidrar til å akseptere den sexistiske kulturen der kvinners kropp blir sett på og behandlet som en vare for menns tilfredstillelse og går hånd i hånd med holdninger som avler seksuell trakassering og overgrep. Nå er det også sånn at selvom det finnes et knippe frivillige sexarbeidere gjelder ikke dette flertallet og prostitusjon innebærer som oftest overgrep, trafficking og tvang. Ja også her i Norge og Europa med de hvite prostituerte. Uansett, er det det eneste du misliker femismen for fordi du er uenig på et punkt? Veldig synd å være for et farlig samfunn, overgrepkultur, dårligere lønnstrinn og rettigheter for kvinner og undertrykking av usuksessfulle menn og homofile , bare fordi du er for prostitusjon da. Utrolig egoistisk og trangsynt må jeg si. Anonymkode: 922d2...9b8 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 10 minutter siden, waco skrev: Er dette her noe du tror på selv? Du tenker kanskje du har flere hindringer i livet ditt enn for eksempel meg? Menn som er tapere da, - de her tapere til tross for at hele livet har tilrettelagt for dem, - er det litt sånn du tenker? For kvinner er hindringene kjønnsbasert. Det er det ikke for menn. Det at menn er privilegerte betyr ikke at menn ikke kan ha det vanskelig og falle utenfor, men det er pga andre årsaker som for eksempel psykiske problemer og ikke fordi de er av mannlig kjønn. Anonymkode: 922d2...9b8 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #16 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var du i 8 mars toget? Åpenbart ikke, så slutt å uttal deg om noe du ikke kan Det var en egen fane der for sexarbeideres rettigheter så du tar helt feil. Grunnen til at mange kvinner og menn er imot prostitusjon er fordi det bidrar til å akseptere den sexistiske kulturen der kvinners kropp blir sett på og behandlet som en vare for menns tilfredstillelse og går hånd i hånd med holdninger som avler seksuell trakassering og overgrep. Nå er det også sånn at selvom det finnes et knippe frivillige sexarbeidere gjelder ikke dette flertallet og prostitusjon innebærer som oftest overgrep, trafficking og tvang. Ja også her i Norge og Europa med de hvite prostituerte. Uansett, er det det eneste du misliker femismen for fordi du er uenig på et punkt? Veldig synd å være for et farlig samfunn, overgrepkultur, dårligere lønnstrinn og rettigheter for kvinner og undertrykking av usuksessfulle menn og homofile , bare fordi du er for prostitusjon da. Utrolig egoistisk og trangsynt må jeg si. Anonymkode: 922d2...9b8 Anonymkode: 89f87...46c
waco Skrevet 11. september 2018 #17 Skrevet 11. september 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Var du i 8 mars toget? Åpenbart ikke, så slutt å uttal deg om noe du ikke kan Det var en egen fane der for sexarbeideres rettigheter så du tar helt feil. Grunnen til at mange kvinner og menn er imot prostitusjon er fordi det bidrar til å akseptere den sexistiske kulturen der kvinners kropp blir sett på og behandlet som en vare for menns tilfredstillelse og går hånd i hånd med holdninger som avler seksuell trakassering og overgrep. Nå er det også sånn at selvom det finnes et knippe frivillige sexarbeidere gjelder ikke dette flertallet og prostitusjon innebærer som oftest overgrep, trafficking og tvang. Ja også her i Norge og Europa med de hvite prostituerte. Uansett, er det det eneste du misliker femismen for fordi du er uenig på et punkt? Veldig synd å være for et farlig samfunn, overgrepkultur, dårligere lønnstrinn og rettigheter for kvinner og undertrykking av usuksessfulle menn og homofile , bare fordi du er for prostitusjon da. Utrolig egoistisk og trangsynt må jeg si. Anonymkode: 922d2...9b8 https://www.tv2.no/a/4181568/ Hvorfor er ikke feminister for alle kvinner? Fortell? Liker feminister ikke at mennesker selv eier sine kropper, - er det derfor! Hvorfor er det viktigere for feminister å bestemme over andre kropper, - er det fordi du mener at du ikke eier din egen, - er det derfor du vil forby prostituerte å gå i 8 mars tog? Innlegget er ryddet for personangrep. Endret 11. september 2018 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #18 Skrevet 11. september 2018 (endret) 5 timer siden, waco skrev: https://www.tv2.no/a/4181568/ Hvorfor er ikke feminister for alle kvinner? Fortell? Liker feminister ikke at mennesker selv eier sine kropper, - er det derfor! Feminister kjemper tilsynelatende for frihet til å velge. Helt til noen velger feil, da setter de bevegelsen tilbake med tiår og må skamme seg før de retter seg etter den ekte og korrekte friheten. Litt som med demokrati hvor befolkningen stemmer feil Anonymkode: 3a201...17 Sitatet er rydddet for personangrep. Endret 11. september 2018 av Papirfly
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #19 Skrevet 11. september 2018 (endret) 5 timer siden, waco skrev: https://www.tv2.no/a/4181568/ Hvorfor er ikke feminister for alle kvinner? Fortell? Liker feminister ikke at mennesker selv eier sine kropper, - er det derfor! Om menn hadde snakket om kvinner slik feminister gjør om kvinner som ikke er enige med dem så ville de lagd et skikkelig helvete. Jeg blir rett og slett sjokkert hvordan kvinner på venstresiden omtaler kvinner på høyresiden. Anonymkode: 89f87...46c Sitatet er ryddet for personangrep. Endret 11. september 2018 av Papirfly
waco Skrevet 11. september 2018 #20 Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om menn hadde snakket om kvinner slik feminister gjør om kvinner som ikke er enige med dem så ville de lagd et skikkelig helvete. Jeg blir rett og slett sjokkert hvordan kvinner på venstresiden omtaler kvinner på høyresiden. Anonymkode: 89f87...46c Feminister er som nazister. Nazismen storhetstid var at mennesker hadde blitt undertrykket i tusenvis av år, og endelig var det tid for gjengjeldelse. Den samme forakten motiverer feminister, - feminister innbiller seg at de har vært undertrykket i tusenvis av år, og endelig er tiden kommet for revansjen. Kvinner har vært de privilegerte gjennom hele historien, men det betyr ikke så mye! Mye vil ha mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå