LilleBille Skrevet 16. mars 2005 #21 Del Skrevet 16. mars 2005 Og da ble bildene i hodet enda tydeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. mars 2005 #22 Del Skrevet 16. mars 2005 OOOOOOOOOOOkay (nyskjerighet straffer seg ) Hvorfor skal du ha noe bedre enn oss andre ... - de bildene sitter godt skal jeg si deg.. og dukker opp "når du minst venter det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. mars 2005 #23 Del Skrevet 16. mars 2005 Ehm... Lille..? HVORDAN I SVARTE FANT DU DET BILDET DER?!?!!! Herregud... Internet, altså, det slutter aldri å forbløffe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 16. mars 2005 #24 Del Skrevet 16. mars 2005 Akkurat som han der Peter Pan-freaken som det var en link til her for en tid tilbake... "Here is me in my velvet Peter Pan outfit" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2005 #25 Del Skrevet 16. mars 2005 Akkurat som han der Peter Pan-freaken som det var en link til her for en tid tilbake... "Here is me in my velvet Peter Pan outfit" :o Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2005 #26 Del Skrevet 16. mars 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 16. mars 2005 #27 Del Skrevet 16. mars 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ :o hva er det med folk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 16. mars 2005 #28 Del Skrevet 16. mars 2005 Godt spørsmål. Skjønner ikke hvor de får det fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 16. mars 2005 #29 Del Skrevet 16. mars 2005 åååå -øynene mine!!! Til meg selv: Husk til neste gang: ALDRI klikk på skumle linker på KG.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. mars 2005 #30 Del Skrevet 17. mars 2005 Ja, her er det noen som har ledet oss ut i fristelse, prektige damer som vi er. Nåja, tror det mer var nysgjerrigheten enn fristelsen som lokket meg, gitt. Fullstendig upirrende, men lattervekkende? Ja! Jeg angrer likevel, for jeg kan aldri mer drømme meg tilbake til Schöner Bodensee uten å få Ekle Emil på netthinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #31 Del Skrevet 17. mars 2005 Det er ikke så sikkert at våre menn/samboere synes vi er så lekre i stringtruser heller da... Tror vi har veldig lett for å være litt fordomsfulle på den måten at alt som ikke er "vanlig" og har vært det lenge, er ikke "fint" eller allment akseptert. Skal man snakke om fint eller sexy er det vel mange av oss som burde lagt bort string-trusene. Skal det være såkalt sexy å vise 90% av rumpa på den måten bør den jo være både fin og fast. Tror faktisk jeg tør å gå så langt som å påstå at string tar seg bedre ut på en velskapt mann enn på ei småkvapsete dame... Folk må få gå med det underøyet de vil! Hilsen meg, som prøver å jobbe litt med egne (og andres) fordommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mari-Janne Skrevet 17. mars 2005 #32 Del Skrevet 17. mars 2005 Min samboer bruker ikke string for å være sexy. Han skjønner at det ikke er det . Han syns det er behagelig å gå med, og det er jo sant. Spesielt på sommeren blir det klamt med boxer. Og ja , han er 100% hetero. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mary-Janne Skrevet 17. mars 2005 #33 Del Skrevet 17. mars 2005 Og han der string -Emil var jo helt grusom, skal vise dem til samboeren min, så kanskje det blir slutt på stringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernie Skrevet 17. mars 2005 #34 Del Skrevet 17. mars 2005 Jeg bruker string og har jo bukse utenpå. Jeg synes det er behagelig, og spesielt om sommeren, som det ble nevnt i et tidligere innlegg. Da er det godt å ha minst mulig tøy under buksene. Derimot kunne jeg aldri tenkt meg å bruke stringbadebukse. Da er det kun shorts som er aktuelt. Om sommeren er string og ministring et kjempebehagelig alternativt for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå