Gjest Mari-Janne Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Min samboer fant for en tid siden ut at de solgte stringtruser for menn på H&M, og kjøpte seg en. Etter dette har han kjøpt seg noen flere og bruker de ganske ofte. Syns det var litt rart, men han må få bruke det han vil for meg. Har blitt litt mer vant til det nå og syns det er greit nok , men det er finere med boxer uansett. Noen som har hatt lignende erfaringer? Bør menn få lov til å bruke stringtruse?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 De må da få bruke det de vil, men det er ikke det samme som å si at jeg syns det er fint da.
glaciera Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Det er et fritt land... Du kan jo begynne å bruke slafseboksere og se om han synes det er kult?! Likestilling betyr ikke at alt skal være nummerisk likt synes nå jeg...
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 De må jo få bruke de trusene de vil. Jeg gjør det jo! Men om samboer kommer med en neg/pos kommentar så ligger jo den i bakhodet mitt og kverner. Og jeg vil nok rette meg litt etter det uten at han pålegger meg noe. Vil jo gjerne være sexy for min kjære. Men ei menstruse er ei menstruse Hadde min samboer troppet opp med stringtruse så hadde jeg virkelig fått meg en god latter. Se for deg en mann på litt over 100 kg, litt mage, masse hår på kroppen og lite på hodet. Og en søt, liten turkis stringtruse
Samantha Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Nei veit du kva? Vel og bra at folk må få gå med det dei vil i teorien, men i praksis? Nix! Den dagen kjæresten min troppar opp i stringtruse veit ikkje eg kva eg gjer! Trur han skal få klar tale om at det ikkje blir noko på han dei dagane det er det undertøyet som er på
Dagoberta Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Tror nok jeg hadde hintet litt om at boxere er litt mer sexy, ja
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Det er noe av det mest hesligste jeg ser på en mann. Jeg vet ikke hvorfor,men det er til å av
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. mars 2005 #10 Skrevet 16. mars 2005 De må jo få bruke de trusene de vil. Jeg gjør det jo! .... Hadde min samboer troppet opp med stringtruse så hadde jeg virkelig fått meg en god latter. Se for deg en mann på litt over 100 kg, litt mage, masse hår på kroppen og lite på hodet. Og en søt, liten turkis stringtruse Situasjonen hadde nok vært den samme her. Tror jeg hadde tatt det som en god spøk på linje med når han danser naked chicken dance.
Dødspingvinen Skrevet 16. mars 2005 #11 Skrevet 16. mars 2005 Tror jeg hadde hintet om at bokserne er finere, ja.. Altså fritt land og hans hadde vel fått lov en stund, men siden det er jeg som vasker klærne her i huset, så er det en sjanse for at vaskemaskintrollet hadde fatt seg nye truser
Gjest Rimfrost Skrevet 16. mars 2005 #12 Skrevet 16. mars 2005 Hadde min samboer troppet opp med stringtruse så hadde jeg virkelig fått meg en god latter. Se for deg en mann på litt over 100 kg, litt mage, masse hår på kroppen og lite på hodet. Og en søt, liten turkis stringtruse HEheheh Vakkert Hadde nok først forsøkt å ledd litt av det.. altså tatt det som en spøk. Og hadde han ikke slutta hadde jeg bare sagt det rett ut.. Stringtruser på menn er grusomt.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Klart HAN FÅR LOV! Ikke at han har noe ønske om det, men jeg bestemmer da slett ikke hvilket undertøy min samboer skal bruke, like lite som jeg lar ham bestemme over mitt undertøy. Seriøst, hn må d definitivt få bestemme selv! For all del, han kan få vite hva du synes er mer eller mindre sexy, men, jeg anser min samboer som et voksent, selvstendig menneske med rett til å bestemme hvilket undertøy han vil ha på seg...
ashera Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 Noen som fortsatt husker String-Emil? Et blikk på ham, og det meste skulle være sagt. Fysjom!
LilleBille Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Hadde min samboer troppet opp med stringtruse så hadde jeg virkelig fått meg en god latter. Se for deg en mann på litt over 100 kg' date=' litt mage, masse hår på kroppen og lite på hodet. Og en søt, liten turkis stringtruse [/quote'] String-Emil - popper da opp i hodet mitt (selv om han vel hverken veier over 100 eller er skallet) ... Hvorfor åpnet jeg i sin tid den linken - noen på KG har litt å svare for der..
Gjest Cerise Skrevet 16. mars 2005 #16 Skrevet 16. mars 2005 hadde såklart fått lov,men kan ikke akkurat si at jeg hadde digget det nei....
LilleBille Skrevet 16. mars 2005 #18 Skrevet 16. mars 2005 Her for eksempel.... (og søker du i forumet her .. har han en tendens til å dukke opp innimellom )
Gjest gjesta Skrevet 16. mars 2005 #19 Skrevet 16. mars 2005 LilleBille Der var jo den turkise stringtrusa
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #20 Skrevet 16. mars 2005 OOOOOOOOOOOkay (nyskjerighet straffer seg )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå