Elinmamma Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 (endret) Er ansatt i full stilling og har jobbet der i ca 1år. Har en velsig grei sjef (møtt henne 1 gang, snakket i tlf 2/3 ganger), jeg opplever at ting jeg lurer på tar lang tid. Jeg spurte nylig om å ha med en valp (allergivennlig) på jobb i en periode til den kan være alene, da jeg har kontor i «eget bygg» som vi rullerer på i turnus. Sendte melding for over en uke siden og gikk svaret: «skal sjekke. Du hører fra meg», men hører jo ikke fra henne. Hvor lamg tid bør jeg gi det før jeg sjekker at dette ikke er glemt? Endret 11. september 2018 av Elinmamma
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Innafor å spørre etter en ukes tid hvertfall. Folk får takke seg selv for at de er sløve (og det er utrolig mange sløve kolleger og ledere som ikke følger opp i det daglige - da må de mases på) Anonymkode: d3957...0ff 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Hehe...jeg måtte mase i 2 mnd for å få tilgang på det nye inngangskortet mitt. Måtte troppe opp hver dag hos sikkerhetsvakten,skrive navn og tlf nummer og bruke vikarkort..etter 2 mnd så møtte jeg tilfeldigvis en annen leder i skranken spm fikset det for meg der og da...noen mennesker bare passer ikke i jobber der de må ordne ting eller ta ansvar for noe. Anonymkode: 571c9...283 2
Alvario Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Ja, det er innafor å mase👍 tipper sjefen din må sjekke opp med andre om de vil gi tillatelse til dette.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Synes det er innafor å «mase» etter en uke Men det kan jo ta noen dager å få sjekket opp med de andre som disponerer samme kontor/område. Allergivennlig er jo fint og flott, men en alvorlig pelsallergiker kan likevel reagere sterkt (allergifrie hunder finnes jo ikke). Så sjefen må jo sjekke om alle som skal være på samme område som hunden synes det er greit og at ingen blir syke på jobben. Så man må jo ha litt forståelse for at det kan ta noen dager - men ukesvis burde jo ikke være nødvendig) (Nå er jeg sikkert kjip altså, men skjønner jo forsåvidt at dette ikke står høyt opp på prioriteringslista til en travel sjef.) Anonymkode: 53539...0a3
Elinmamma Skrevet 12. september 2018 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2018 Takk for svar! Da kan jeg nok sende melding ila dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå