AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 I det siste har jeg fått kraftig hodepine noen timer etter trening. Det er så irriterende. Noen om har det samme og har noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kjipt å bli liggende med hodepine etterpå.. Anonymkode: 9af11...e10
Belima Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Ta det opp med legen du bruker. Her inne må vi bare gjette og det er ikke så lurt for din del. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Jeg får det når jeg har trent hardere enn jeg er vant til. Går over når jeg blir vant til treningen og da kommer det bare når jeg har hatt en ekstra hard økt. Når jeg har vært i god form har jeg opplevd det svært sjelden. Anonymkode: ae42a...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Jeg kan få det av harde, intensive økter. Spesielt om jeg ikke drikker nok vann. Men som AB over skriver, jeg opplever det sjeldnere og sjeldnere etter hvert som jeg har blitt i bedre form. Ikke noe jeg ville flydd til legen for, men det føler du jo selvfølgelig på selv. Anonymkode: b81ad...97f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 HVA trener du? Om du trener styrke, så få noen til å se om du trener med rett teknikk. Drikk nok vann, har du nok hvile mellom treningene? Anonymkode: 1ad7a...d5a 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 Kan være så mangt: Overbelastning, dehydrering (drikk mer), for lite mat, for dårlig restitusjon, betennelse i skuldre/nakke etc, noe som er i klem, sover du nok? Anonymkode: d1295...9f9
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: I det siste har jeg fått kraftig hodepine noen timer etter trening. Det er så irriterende. Noen om har det samme og har noen tips til hvordan jeg kan unngå dette? Kjipt å bli liggende med hodepine etterpå.. Anonymkode: 9af11...e10 Kjenner du deg igjen her: https://nhi.no/trening/aktivitet-og-helse/treningsrad-generelle/anstrengelseshodepine/
miaw Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 Får det alltid når jeg jogger hardt. Derfor har jeg sluttet med å spurte på asfalt, da jogger jeg heller lengre i et jevnere tempo.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 Er det ved løping kan det også være løpestil eller problemer med beina (f. eks. plattfot) forresten. Anonymkode: d1295...9f9
Nixnick Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 Jeg får ofte vondt i hodet etter styrketrening. Er pga stramme/stive nakkemuskler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå