AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Vi har to hannkatter, 6 år gamle og svært gode venner, men ikke i slekt. I sommer begynte den ene katten å bæsje inne, men greit nok; det var min feil. Han var inne for lenge alene. Gang nr.2 var 1-2 uker senere, og han var også inne alene, men bare 1 time max, og han hadde ikke vært lenge inne før det heller. Men i dag, nå nettopp dreit han igjen! Vi er alle hjemme og han pleier å vekke oss for å fortelle oss at han må ut, men nå gikk han bare inn på et tilfeldig rom og dreit. Det var 3 forskjellige plasser. Han var hygenisk før og han går ute. Han er kastrert og ingenting feiler ham. Første og andre gang var han helt gal etter å komme ut, men denne gangen brydde han seg ikke. Hva er det med ham?! Anonymkode: dd169...21f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Du skriver at ingenting feiler katten, men når en katt plutselig blir urenslig så er det ett tegn på at noe er galt. Så om du ikke har vært hos dyrlegen så anbefaler jeg deg til å gjøre det. Når min katt ble urenslig ute av det blå, så hadde han urinveisinfeksjon, og han skjulte også sykdommen veldig godt bortsett fra dette. Han ble forresten frisk etter medisin, og har ikke hatt ett uhell siden. Anonymkode: fb2e2...e54 3
Gjest Bella_belle Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Var kassen ren? Eller kanskje det var litt lukt fra tidligere? Prøv å vis pus kassen, når du merker på han at han må på do(om det vises) eller slipp han ut. Er også veldig viktig at kassen er ren. Katter går ikke på en uren kasse. Selvom den bare er brukt en gang.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 4 timer siden, Bella_belle skrev: Var kassen ren? Eller kanskje det var litt lukt fra tidligere? Prøv å vis pus kassen, når du merker på han at han må på do(om det vises) eller slipp han ut. Er også veldig viktig at kassen er ren. Katter går ikke på en uren kasse. Selvom den bare er brukt en gang. Høres ikke ut som at de har kasse Anonymkode: a5b7d...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Det er ikke normal oppførsel, ta en sjekk hos dyrlegen. Sett også inn en kattedo. Anonymkode: a5b7d...4c5 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 Få dere kattedass. Sjekk katta hos veterinær. Jeg hadde en katt som dreit inne og prøvde alle triks i boka. Opprettet en tråd her inne om det i fjor en gang, du kan jo se om du finner den? Fikk ganske mange tips der. Hos oss var det virkelig ille og til slutt bestemte jeg meg for å knerte katten (ingen ville overta den), men da var det akkurat som om den leste tankene mine for da sluttet den nærmest på dagen 😂 Lykke til! Anonymkode: 0f932...8d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå