HildeB Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Jeg har tidligere fått hjelp og tips av dere her på dette flotte forumet, så jeg tenkte jeg ville dele med dere jeg fikk i posten i går, nemlig noen aldeles nydelige Roser (bukett) jeg bestillte på nettet etter anbefaling av en venn. Så tusen takk til deg Astrid;-)) Det er Roser som har en betegnelse som heter Real Touch, og jeg må virkelig si at de både ser og føles ut som virkelige blomster, utrolig flotte;-) Jeg er såååå glad for disse, må bort og ta og føle flere ganger til dagen, hahaha. Billig var dem også, så da har jeg fått både i pose og sekk;-) Dere finner dem her. www.kunstigblomster.com
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Den nettbutikken så ikke spesielt seriøs ut. Ingen firmainfo, ingen telefonnummer, ingen adresser, ingen kontaktinfo annet enn en epostadresse, ingen opprinnelsesland (Hong Kong-basert var det visst), elendig språk, etc. De påstår de er verifisert av Mastercard og Visa, men jeg ser ingen dokumentasjon på dettef? Dessuten sier de også at de bare tar PayPal, så hvordan henger dette sammen? (Jeg synes vel heller ikke blomstene så veldig ekte ut, men jeg har jo ikke sett dem i virkeligheten.) Anonymkode: 56f07...0b4
_popcorn_ Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 (endret) Jeg finner både telefonnummer, kontaktinfo, adresse og det da... og org.nr er registrert i Brønnøysundregistret. Ryddet for spekulasjoner. Endret 12. september 2018 av Edie 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 (endret) På 11.9.2018 den 0.45, _popcorn_ skrev: Jeg finner både telefonnummer, kontaktinfo, adresse og det da... og org.nr er registrert i Brønnøysundregistret. Hvor da? Jeg finner ingen verdens ting, jeg. Er det jeg som er blind, eller kødder Opera med meg? Anonymkode: 56f07...0b4 Ryddet for slettet innhold i sitat. Endret 12. september 2018 av Edie
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor da? Jeg finner ingen verdens ting, jeg. Er det jeg som er blind, eller kødder Opera med meg? Anonymkode: 56f07...0b4 Og ikke finner jeg noe firmanavn som likner på kunstigblomst.com i Brønnøysund heller. Anonymkode: 56f07...0b4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 3 timer siden, HildeB skrev: Jeg har tidligere fått hjelp og tips av dere her på dette flotte forumet, så jeg tenkte jeg ville dele med dere jeg fikk i posten i går, nemlig noen aldeles nydelige Roser (bukett) jeg bestillte på nettet etter anbefaling av en venn. Så tusen takk til deg Astrid;-)) Det er Roser som har en betegnelse som heter Real Touch, og jeg må virkelig si at de både ser og føles ut som virkelige blomster, utrolig flotte;-) Jeg er såååå glad for disse, må bort og ta og føle flere ganger til dagen, hahaha. Billig var dem også, så da har jeg fått både i pose og sekk;-) Dere finner dem her. www.kunstigblomster.com Hvor mye koster de? Kan de vaskes? I vaskemaskin på 60 grader? Anonymkode: ee308...01a 1
HalldirV2 Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 Nå er jeg kanskje stygg, men heller visne roser enn falske roser uansett hvor vakre de er, er de ikke roser, og gir ikke samme følelse som roser. Praktiske er de derimot! 5
HildeB Skrevet 11. september 2018 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2018 6 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev: Ren humbug Hvorfor er det humbug? Jeg bestillte og fikk varen som beskrevet, så jeg ser ingen humbug i det.
HildeB Skrevet 11. september 2018 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og ikke finner jeg noe firmanavn som likner på kunstigblomst.com i Brønnøysund heller. Anonymkode: 56f07...0b4 Du ser vel av nettsiden at den er registrert i Hong Kong, og ikke i Norge. Er vel ingen utenlandske selskaper som har registrerings plikt i Brønnøysund? Jeg har ingen problemer med og anbefale denne siden, rett og slett fordi jeg bestillte og fikk levert varen. Jeg er i allefall meget godt fornøyd med produktet jeg fikk, så får andre bare "tro" hva de vil;-)
Gjest Stella Rose Skrevet 11. september 2018 #11 Skrevet 11. september 2018 Syns ikke noe om falske blomster.
HildeB Skrevet 11. september 2018 Forfatter #12 Skrevet 11. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Den nettbutikken så ikke spesielt seriøs ut. Ingen firmainfo, ingen telefonnummer, ingen adresser, ingen kontaktinfo annet enn en epostadresse, ingen opprinnelsesland (Hong Kong-basert var det visst), elendig språk, etc. De påstår de er verifisert av Mastercard og Visa, men jeg ser ingen dokumentasjon på dettef? Dessuten sier de også at de bare tar PayPal, så hvordan henger dette sammen? (Jeg synes vel heller ikke blomstene så veldig ekte ut, men jeg har jo ikke sett dem i virkeligheten.) Anonymkode: 56f07...0b4 Du vet at PayPal er verifisert av både Mastercard og Visa? Så det er vel slikt det henger sammen;-) " Kan du nås via telefon?Vi beklager at vi for øyeblikket ikke er tilgjengelige på telefonen. Men hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt oss via e-post: [email protected] " Det er vel forklaringen hvorfor du ikke finner telefon nummer? Eller ville du ringt til Hong Kong? Du kan jo lese Spørsmål & Svar nederest på siden en gang til?
HildeB Skrevet 11. september 2018 Forfatter #13 Skrevet 11. september 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De var fine de, men åpenbart at denne tråden er reklame og ikke tips, som bryter med forumreglene. Litt suspekt å registrere seg her kun for å reklamere for websiden (sin). Ellers enig i at jeg hadde ikke stolt på denne siden med transaksjoner og betaling. Anonymkode: 12326...f07 DinSide.no " Her er seks gode grunner til og bruke PayPal " Så det er nok så trygt som det kan bli;-)
HildeB Skrevet 11. september 2018 Forfatter #14 Skrevet 11. september 2018 (endret) 11 minutter siden, Stella Rose skrev: Syns ikke noe om falske blomster. Nei, i utgangspunktet ikke jeg heller. Men disse blomtene "Real Touch" er virkelig meget naturtro, både til og se og føle på;-) Jeg er super fornøyd, så det er det viktigste for meg;-) Du kan jo se videoen " Hva er Real Touch? " på nettsiden. Endret 11. september 2018 av HildeB
_popcorn_ Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hvor da? Jeg finner ingen verdens ting, jeg. Er det jeg som er blind, eller kødder Opera med meg? Anonymkode: 56f07...0b4 glem det! min feil 😛 Jeg var inne på kunstigeblomster.no 😛 den .com siden ser humbug ut ja, jeg ville ikke tatt sjansen på å bestille derfra. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #16 Skrevet 11. september 2018 7 timer siden, HildeB skrev: Du ser vel av nettsiden at den er registrert i Hong Kong, og ikke i Norge. Er vel ingen utenlandske selskaper som har registrerings plikt i Brønnøysund? Jeg har ingen problemer med og anbefale denne siden, rett og slett fordi jeg bestillte og fikk levert varen. Jeg er i allefall meget godt fornøyd med produktet jeg fikk, så får andre bare "tro" hva de vil;-) Det innlegget var et spørsmål til @_popcorn_, som påsto ha funnet all informasjonen jeg savnet. Men det var jo rett og slett fordi hun hadde forvekslet nettbutikken med en mer seriøs norsk butikk med nesten likt navn. 7 timer siden, HildeB skrev: Du vet at PayPal er verifisert av både Mastercard og Visa? Så det er vel slikt det henger sammen;-) " Kan du nås via telefon?Vi beklager at vi for øyeblikket ikke er tilgjengelige på telefonen. Men hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt oss via e-post: [email protected] " Det er vel forklaringen hvorfor du ikke finner telefon nummer? Eller ville du ringt til Hong Kong? Du kan jo lese Spørsmål & Svar nederest på siden en gang til? At PayPal er verifisert av Mastercard og Visa betyr ikke på noen som helst måte at alle nettbutikker som tar PayPal er verifisert av Mastercard og Visa. Dette er et argument som avslører ganske store mangler i forståelsen av hvordan slike ting fungerer. Og at jeg selvsagt ikke ville ringt til Hong Kong gjør det ikke noe mere seriøst å ha en komplett mangel på kontaktinfo (annet enn en epostadresse de har opprettet selv) på nettsiden. Jeg foretrekker å ha en viss formening om hvem jeg handler med, i likhet med alle andre som er opptatt av trygg og seriøs netthandel. "Spørsmål og svar" har jeg lest flere ganger, og sitter igjen med inntrykk av en skikkelig useriøs nettbutikk. 7 timer siden, HildeB skrev: DinSide.no " Her er seks gode grunner til og bruke PayPal " Så det er nok så trygt som det kan bli;-) At det er trygt å bruke PayPal er jo bare fordi PayPal tar risikoen for deg, ikke fordi nettbutikken er seriøs. Nok et argument uten hold i virkeligheten. Som det står i artikkelen du linker til selv: "Alle" tar PayPal, uansett hvilken ende av seriøsitetsskalaen de befinner seg på. Til å ikke være involvert i denne nettbutikken i det hele tatt synes jeg du legger enormt mye innsats i å forsvare dem med nebb og klør. Bare for å ha sagt det. Anonymkode: 56f07...0b4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #17 Skrevet 11. september 2018 Rapportert Anonymkode: 8d9a7...487 2
Honey Dew Skrevet 11. september 2018 #18 Skrevet 11. september 2018 Det var så mye feil i det nettstedet, så aldri om jeg handler der 1
Edie Skrevet 12. september 2018 #19 Skrevet 12. september 2018 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå