Gå til innhold

Else om: Selvmord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Else er fantastisk i programmet! Alle de vonde spørsmålene som hun tørr å spørre! Synd det bare er 4 episoder, fokuset på forebygging har vært før dårlig, så fantastisk tiltak og progran😍

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri likt Else noe særlig, og tenkte hun var altfor flåsete til å lede et sånt program. 

Heldigvis tok jeg feil av dama: synes hun gjør en kjempejobb! Ikke er hun teit og flåsete, men heller ikke sånn "superklein-overmedlidende-se så hjertevarm og medmenneskelig jeg er"-type programleder. 

Anonymkode: 25330...f05

Samme her!

Skrevet

Et utrolig flott program. Else gjør en kjempegod jobb her. Det er bare så fantastisk at de tar opp dette på en så god måte. Jeg sitter å gråter mange ganger når de forteller hvordan de har det og føler det, for jeg kjenner det så godt igjen. 

Det er så flott med åpenheten! 

Anonymkode: e1e84...fa1

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror programmet er utrolig viktig. Dette kan være en døråpner for dem som sliter, ved å se at man KAN snakke om det. Jeg syns det er trist at et så viktig tema skal være så tabubelagt, kanskje spesielt når man ser hvor mange som faktisk har vært berørt av tematikken på en eller annen måte. Enten ved å være pårørende eller ved å ha gjort forsøk selv ved å ta sitt eget liv. 

Det var jo også snakk om denne "smitteeffekten" snakk om b.la selvmord kan ha. Dette syns jeg også de løser på en fin måte ved å henvise til mental helse på slutten av hvert program. 

Jeg syns Else generelt behandler tema på en utrolig flott måte! Humor er også viktig i slike alvorlige temaer. Det kan nok også være en døråpner å nærme seg temaet på en slik måte. Hvis flere hadde turt å fortelle om hvordan de egentlig har det, tror jeg nok at selvmordstallene kanskje kunne gått nedover.  Det blir spennende å se om programmet hennes kan være med å bidra til dette!  Uansett, veldig bra, Else! :tommelopp:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...