Gå til innhold

Statistisk Sentralbyrå - en pest og plage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I over 1 år nå så har de ringt, sendt Mail og SMS trass i at jeg ikke er interesert, hvordan kan de få lov til å holde på sånn?! 🤬😡

Anonymkode: 35b58...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får gi dem beskjed da

Anonymkode: a9210...655

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får gi dem beskjed da

Anonymkode: a9210...655

Gjort det..

Skrevet

Tror nan skal ha relativt tungtveiende grunner når det er ssb. Ssb er litt mer enn noe du "ikke er interessert i" - det er likssom endel av pakka når man har tilgang på helsetjenester og skoler og veier og infrastruktur og, og, og. Offentlig statestikk veit du. 

Anonymkode: d8ac9...700

• Liker 4
Skrevet

Statistisk Sentralbyrå gjør en viktig jobb med å samle inn og analysere informasjon om samfunnet slik at myndighetene får et godt faktagrunnlag for å ta beslutninger på. Hvis SSB noengang kontakter meg, så kommer jeg til å svare på alt de spør meg om

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Testosteron skrev:

Statistisk Sentralbyrå gjør en viktig jobb med å samle inn og analysere informasjon om samfunnet slik at myndighetene får et godt faktagrunnlag for å ta beslutninger på. Hvis SSB noengang kontakter meg, så kommer jeg til å svare på alt de spør meg om

De spør om det eksakt samme spørsmåle hver måned........

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nan skal ha relativt tungtveiende grunner når det er ssb. Ssb er litt mer enn noe du "ikke er interessert i" - det er likssom endel av pakka når man har tilgang på helsetjenester og skoler og veier og infrastruktur og, og, og. Offentlig statestikk veit du. 

Anonymkode: d8ac9...700

Nei. 

Skrevet

Hvil du ikke svare SSB? Hvorfor ikke? 

Anonymkode: f8c0c...63c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...