AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Sender de mld når produktet sendes fra verkstedet, eller bare når jeg kan komme og hente i butikken? Anonymkode: 548c5...09a
COYS94 Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Du kan følge servicen selv, det skal være en link på servicedokumentet du fikk utdelt.
dillyduzit Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Du vil også få en melding når produktet er klart for henting.
Gjest Bøff Eløff Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 Og så kan du regne med at de gjør en ræva jobb.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 34 minutter siden, COYS94 skrev: Du kan følge servicen selv, det skal være en link på servicedokumentet du fikk utdelt. Har ikke dokumentet så lett tilgjengelig der jeg er nå, men har ordrenummer. Kan jeg skrive inn det noe sted? Finner ikke fram til det på nettsiden. Anonymkode: 548c5...09a
COYS94 Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ikke dokumentet så lett tilgjengelig der jeg er nå, men har ordrenummer. Kan jeg skrive inn det noe sted? Finner ikke fram til det på nettsiden. Anonymkode: 548c5...09a https://www.elkjop.no/cms/20131205_140002/aftersales-0015-status-pa-din-service/ 1
applestories Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Jeg fikk melding da det var klart for henting. Svær TV jeg ikke hadde sjans til å få med på bussen. To måneder senere fikk jeg lånt bil og sjåfør, det viste seg at TV-en hadde de kassert men jeg kunne gå i butikken å hente en ny, flat en. Anbefales å sjekke om de har fikset produktet før man bestiller transport.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 34 minutter siden, COYS94 skrev: https://www.elkjop.no/cms/20131205_140002/aftersales-0015-status-pa-din-service/ Takk. Dette tar nok litt tid (levert inn forrige mandag). Denne mld er fra i dag tidlig: Verkstedet venter på svar fra produsenten for å kunne utbedre problemet. Det kan for eksempel dreie seg om reparasjonsinstruksjoner eller andre utfordringer. Vi tar kontakt så snart produktet er ferdigstilt. Anonymkode: 548c5...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå