AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Hei. Jeg er med i en venninnegjeng på 8 jenter, i starten av 20 årene. Vi har vært en gjeng i to år nå, og alle er veldig hyggelige og det er veldig hyggelig når når vi først møtes.. problemet er bare at vi møtes kanskje samlet maks en gang i mnd, hvor det da er som regel vors fordi vi skal ut på byen. ELlers møtes kanskje 2-3-4 a oss en gang til ila. en mnd. Det er masse prat om å møtes og finne på noe hele tiden, men når alt kommer til alt så møtes vi aldri. og det er ALLTID jeg som spør om å finne på ting. Spør kanskje 3-4-5 ganger i uka om å reise på forskjellige arrangement, trene sammen, gå tur, ha spillkveld, vinkveld, lage middag, ta en kopp kaffe....... og Folk avlyser alltid dagen før, et par timer før, rett før... og "kan aldri" Alle er studenter, noen har deltidsjobb - men hovedsaklig sitter alle hjemme med sitt utenom denne tiden. Ingen har kjæreste, og ingen har spesielt mange vennskap de pleier utenom gjengen...Ingen har en spesielt krevende jobb eller krevende studie, for alle sender snaps i hytt og pine om hvor lite det er å gjøre på skolen og hvor mye de slapper av. - og kjeder seg. Men å bli med på noe, DET vil og kan de aldri Jeg vet jeg klager mye nå, men jeg er så lei av å ta initiativ og bli avvist hele tiden. Har heller ikke lyst til å droppe de og finne en ny vennegjeng da jeg er veldig glad i de og vi har det veldig fint når vi først møtes... Og jeg vet at alle kan ha sitt som de sliter med, go at folk ikke orker hele tiden og ikke alltid har tid. jeg skjønner jo det. Men å møtes mer enn EN gang i mnd kan da ikke være for mye å be om... eller er det jeg som er fjollete og forventer for mye av vennene mine..? Anonymkode: fabc8...bc7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 (og jeg er ganske sikker på at det ikke handler om at de ikke liker meg, for i de sjeldne tilfellene hvor andre spør om å finne på noe er det samme type respons fra samtlige) Anonymkode: fabc8...bc7 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 De tenker vel hva skal vi snakke om hvis alle jentene er der? Hvem skal vi baksnakke? Anonymkode: 957e1...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: De tenker vel hva skal vi snakke om hvis alle jentene er der? Hvem skal vi baksnakke? Anonymkode: 957e1...1c6 haha good one, men vi baksnakker aldri hverandre så det er nok en ganske umulig grunn.. Anonymkode: fabc8...bc7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: De tenker vel hva skal vi snakke om hvis alle jentene er der? Hvem skal vi baksnakke? Anonymkode: 957e1...1c6 og mener ikke at ALLE må møtes samtidig, men at de kan være med på ting litt oftere enn 1-2 ganger i mnd..om vi så er alle, halvparten eller bare 2 stykker.. Anonymkode: fabc8...bc7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: og mener ikke at ALLE må møtes samtidig, men at de kan være med på ting litt oftere enn 1-2 ganger i mnd..om vi så er alle, halvparten eller bare 2 stykker.. Anonymkode: fabc8...bc7 Kanskje du tror at dere er bedre venner enn dere er? At de har gått videre? Anonymkode: 957e1...1c6 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Sånn er det mye av i din alder. Da jeg ble eldre innså jeg at dette ikke var venninner, det var fyllavenner. Ingen kom på sykehus å besøkte meg og ingen brydde seg om å være sammen utenom fylla. Vi møttes utenom en gang i blant men merka da at det eneste vi hadde til felles var faktisk fylla og fyllasnakk. Finn deg noen ordentlige venner med samme interesser og verdier som deg. Disse jentene her vil glemme deg så fort du ikke fester med de mere, f eks når du får barn i fremtiden osv. Anonymkode: a7c26...c80 13
PinkLady97 Skrevet 11. september 2018 #8 Skrevet 11. september 2018 På 11.9.2018 den 0.22, AnonymBruker skrev: Sånn er det mye av i din alder. Da jeg ble eldre innså jeg at dette ikke var venninner, det var fyllavenner. Ingen kom på sykehus å besøkte meg og ingen brydde seg om å være sammen utenom fylla. Vi møttes utenom en gang i blant men merka da at det eneste vi hadde til felles var faktisk fylla og fyllasnakk. Finn deg noen ordentlige venner med samme interesser og verdier som deg. Disse jentene her vil glemme deg så fort du ikke fester med de mere, f eks når du får barn i fremtiden osv. Anonymkode: a7c26...c80 Kunne ikke vært mer enig, og iallefall den siste! Da jeg var avholds en stund droppa de venninnene jeg kun dro på fest med totalt.. Jeg har begynt å feste litt igjen, men ingen har tatt opp kontakten igjen. Falske venner er ikke noe å spare på. Glad jeg er kvitt dem😌 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #9 Skrevet 12. september 2018 Jeg har/hadde en del venner som kun er interessert i festing. Null alkohol, null interesse. Kanskje det er tilfelle her også? Jeg skaffet meg nye venner, med andre interesser. Fester en gang iblant, og det er kun da jeg ser de gamle vennene mine. Anonymkode: 8eff8...ff0
AnonymBruker Skrevet 27. august 2022 #10 Skrevet 27. august 2022 Enig med deg Anonymkode: f6b9b...b23
Akryl Skrevet 27. august 2022 #11 Skrevet 27. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2018 den 19.44): Hei. Jeg er med i en venninnegjeng på 8 jenter, i starten av 20 årene. Vi har vært en gjeng i to år nå, og alle er veldig hyggelige og det er veldig hyggelig når når vi først møtes.. problemet er bare at vi møtes kanskje samlet maks en gang i mnd, hvor det da er som regel vors fordi vi skal ut på byen. ELlers møtes kanskje 2-3-4 a oss en gang til ila. en mnd. Det er masse prat om å møtes og finne på noe hele tiden, men når alt kommer til alt så møtes vi aldri. og det er ALLTID jeg som spør om å finne på ting. Spør kanskje 3-4-5 ganger i uka om å reise på forskjellige arrangement, trene sammen, gå tur, ha spillkveld, vinkveld, lage middag, ta en kopp kaffe....... og Folk avlyser alltid dagen før, et par timer før, rett før... og "kan aldri" Alle er studenter, noen har deltidsjobb - men hovedsaklig sitter alle hjemme med sitt utenom denne tiden. Ingen har kjæreste, og ingen har spesielt mange vennskap de pleier utenom gjengen...Ingen har en spesielt krevende jobb eller krevende studie, for alle sender snaps i hytt og pine om hvor lite det er å gjøre på skolen og hvor mye de slapper av. - og kjeder seg. Men å bli med på noe, DET vil og kan de aldri Jeg vet jeg klager mye nå, men jeg er så lei av å ta initiativ og bli avvist hele tiden. Har heller ikke lyst til å droppe de og finne en ny vennegjeng da jeg er veldig glad i de og vi har det veldig fint når vi først møtes... Og jeg vet at alle kan ha sitt som de sliter med, go at folk ikke orker hele tiden og ikke alltid har tid. jeg skjønner jo det. Men å møtes mer enn EN gang i mnd kan da ikke være for mye å be om... eller er det jeg som er fjollete og forventer for mye av vennene mine..? Anonymkode: fabc8...bc7 Du må vise dem helsedirektoratet og kreftforenigen sine sider der det står at alkohol er kreftfremkallende. Spesielt kvinner er utsatte for brystkreft. Annen mat er også kreftfremkallende, men alkohol gir ingen næringsstoffer og er unødvendig.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2018 den 19.44): Det er masse prat om å møtes og finne på noe hele tiden, men når alt kommer til alt så møtes vi aldri. og det er ALLTID jeg som spør om å finne på ting. Spør kanskje 3-4-5 ganger i uka om å reise på forskjellige arrangement, trene sammen, gå tur, ha spillkveld, vinkveld, lage middag, ta en kopp kaffe....... Anonymkode: fabc8...bc7 Du spør 3-5 ganger i uka om å finne på ting!!? Er ikke det litt overkill? Anonymkode: 5b4ff...715
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 Samme som i min mors begravelse da vi holder kontakten osv osv dette skal føre oss mere sammen tante var viktig osv osv dette er nå 11 år siden pytt har ikke sett noen av de
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Partyvenner er ikke venner.....husk det. Anonymkode: dd736...814 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå