AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Hei vi flyttet inn i en hybel for en måned siden på 43 kvadratmeter. Vi er 2 voksne og et barn. Foreløpig bruker jeg feiekost for å holde det ryddig på gulvet. Har litt dårlig råd også derfor har vi ikke kjøpt støvsuger. Har ikke noe særlig erfaring med å kjøpe ting fra finn. Fant en støvsuger på elkjøp...hva syns du om denne? Jeg syns den hadde en grei pris https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/M85VCB17E/matsui-stovsuger-m85vcb17e?scid=SEM6281&gclid=CjwKCAjwrNjcBRA3EiwAIIOvq4IHJuIwzFV5x9xBfrFQqYOYH5II5a4Y1SmWGWVPZy0k_W7-vQqdsRoCPmMQAvD_BwE Anonymkode: 089e8...369
Perle Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Jeg tenker nok at den nok bråker mer enn den suger.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Les hva du som har skrevet om produktet skriver. Selv mener jeg 850watt er for lite til å få tepper støvfrie. Anonymkode: dee50...96a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les hva du som har skrevet om produktet skriver. Selv mener jeg 850watt er for lite til å få tepper støvfrie. Anonymkode: dee50...96a Har kun et teppet under sofa bordet. Ellers er det gulv i hybelen Ts Anonymkode: 089e8...369
Orchideae Skrevet 19. september 2018 #5 Skrevet 19. september 2018 Hadde matsui støvsuger før. Verste støvsugeren jeg har vært borti. Bare søppel. Og dette var FØR jeg fikk barn. Nå med barn går robotstøvsugeren daglig og det fungerer gull.
_popcorn_ Skrevet 19. september 2018 #6 Skrevet 19. september 2018 Den funket helt fint! Bortsett fra på tepper, dyrehår, sand, sagspon, smuler, og det meste annet som ikke var fint støv. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2018 #7 Skrevet 19. september 2018 30 minutter siden, Orchideae skrev: Hadde matsui støvsuger før. Verste støvsugeren jeg har vært borti. Bare søppel. Og dette var FØR jeg fikk barn. Nå med barn går robotstøvsugeren daglig og det fungerer gull. Men tenker du at ts har råd til det når grunnen til at støvsuger ikke er kjøpt inn er nettopp dårlig råd? Anonymkode: 7246c...f21 2
Orchideae Skrevet 23. september 2018 #8 Skrevet 23. september 2018 (endret) På 19.9.2018 den 15.02, AnonymBruker skrev: Men tenker du at ts har råd til det når grunnen til at støvsuger ikke er kjøpt inn er nettopp dårlig råd? Anonymkode: 7246c...f21 Nei. Men mange mener og tror at robotstøvsugere gjør en dårlig jobb. Robotstøvsugeren gjør en ti ganger bedre jobb enn støvsugeren fra matsui. Da jeg hadde matsui kjørte jeg heller til foreldrene mine og lånte deres støvsuger. Kjøpte matsui fordi pengene så vidt strakk til da jeg flyttet for meg selv, men de pengene kunne jeg heller brukt på en god kost og feiebrett. 😅 Endret 23. september 2018 av Orchideae
_popcorn_ Skrevet 23. september 2018 #9 Skrevet 23. september 2018 1 hour ago, Orchideae said: Nei. Men mange mener og tror at robotstøvsugere gjør en dårlig jobb. Robotstøvsugeren gjør en ti ganger bedre jobb enn støvsugeren fra matsui. Da jeg hadde matsui kjørte jeg heller til foreldrene mine og lånte deres støvsuger. Kjøpte matsui fordi pengene så vidt strakk til da jeg flyttet for meg selv, men de pengene kunne jeg heller brukt på en god kost og feiebrett. 😅 Flere robotstøvsugere gjør en dårlig jobb! Det er jo like stor forskjell på robotstøvsugere som vanlige støvsugere. En robotstøvsuger til 500kr gjør ikke en bedre jobb enn den TS har linket til... 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #10 Skrevet 23. september 2018 Dere er to voksne som har ansvar for barn og så klarer dere ikke å velge støvsuger? Anonymkode: 6fc17...fc1
_popcorn_ Skrevet 23. september 2018 #11 Skrevet 23. september 2018 24 minutter siden, AnonymBruker said: Dere er to voksne som har ansvar for barn og så klarer dere ikke å velge støvsuger? Anonymkode: 6fc17...fc1 Er man uegnet som foreldre om man spør om andre har erfaringer med produkter?? Wow...
AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 #12 Skrevet 23. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er to voksne som har ansvar for barn og så klarer dere ikke å velge støvsuger? Anonymkode: 6fc17...fc1 Fordi alle er ikke like rike som deg. Selvfølgelig kan vi velge en god støvsuger men problemet er at vi ikke har så god råd enda😔 Anonymkode: 089e8...369
Orchideae Skrevet 23. september 2018 #13 Skrevet 23. september 2018 4 timer siden, _popcorn_ skrev: Flere robotstøvsugere gjør en dårlig jobb! Det er jo like stor forskjell på robotstøvsugere som vanlige støvsugere. En robotstøvsuger til 500kr gjør ikke en bedre jobb enn den TS har linket til... Selvsagt. Vi har en til 2500, den gjør jobben godt nok for oss. En vanlig støvsuger til ca. 1000 gjør også nytten vil jeg tro. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå