Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #21 Del Skrevet 23. mars 2005 Jepp! Det er min strategi - og det virker hver eneste gang! Kommer sjelden lengre enn et stykke ned i veien, jeg, når jeg gjør sånt:/ Funker vel på hjemmedater, men hvor på byn..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2005 #22 Del Skrevet 27. mars 2005 Prøver man å bli sjekket opp, blir man ikke sjekket opp. Det syns nemlig. Det lyser desperasjon av sånne mennesker, noe ihvertfall ikke jeg syns er så atraktivt. Hvorfor kan du ikke sjekke opp noen selv? Er ikke dette det samme? Uansett, så er det forskjell på menn og kvinner her. En pågående mann kan kanskje virke slitsom og desperat, men når det gjelder pågående kvinner, så står det alltid noen parat til å ta i mot. Kan kanskje tenke meg at trådstarteren er litt reservert, og da er det også færre menn som prøver seg. Vennegjenger er også slitsomme, mens to venninner er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. mars 2005 #23 Del Skrevet 28. mars 2005 Lørdag gjekk eg ut med olabukse, singlet, eit lag mascara, godt i farta og blei bedt på 5 datar og 2 middagar Hadde ein super kveld med gode vener, trur eigentleg at når ein har det godt blir ein meir tiltrekkande. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 28. mars 2005 #24 Del Skrevet 28. mars 2005 Øh - hallo? Attegløyma, du er tynn, smellvakker og smart - hvor nøyaktig kommer overraskelsen inn her...? Du kunne gått i potetsekk og ikke skremt noen Enig jeg, det er når man bare ER at det er best å være ute, det genuine er alltid mest tiltrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. mars 2005 #25 Del Skrevet 28. mars 2005 :oops: Takk... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 11. april 2005 #26 Del Skrevet 11. april 2005 Det kommer jo helt an paa hva du vil ha. Er det et forhold du er ute etter, anbefales ikke utesteder. Vil du bare prate med noen, kjenne deg attraktiv, saa ta med deg ei veninne, kle deg pent, men ikke for utfordrende, sitt ned og ta en drink med veninna, smil til dem som gaar forbi. Det virker alltid for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 12. april 2005 #27 Del Skrevet 12. april 2005 Er det et forhold du er ute etter, anbefales ikke utesteder. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 12. april 2005 #28 Del Skrevet 12. april 2005 Vær i godt humør. Ha et åpent kroppsspråk som signaliserer at du er positiv til nye kontakter. _ikke kryssede ben eller armer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 12. april 2005 #29 Del Skrevet 12. april 2005 Vær i godt humør. Ha et åpent kroppsspråk som signaliserer at du er positiv til nye kontakter. _ikke kryssede ben eller armer. For kvinner er et raskt og impulsivt kroppssråk riktig fordi det det kommuniserer femininitet. Menn bør opptre med sakte bevegelser fordi det kommuniserer maskulinitet. Se nå for deg et typisk utested hvor både menn og kvinner nyter alkohol. Alkohol fører vanligvis med seg raskere og ukontrollert kroppspråk hos begge kjønn. Resultatet er at kvinnene blir mer feminine. Men mennene bli også mer feminine ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #30 Del Skrevet 13. april 2005 Alkohol fører vanligvis med seg raskere og ukontrollert kroppspråk hos begge kjønn. Sier du det? Har inntrykk av at det for ganske mange kan føre til særdeles tregt og ukontrollert kroppspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #31 Del Skrevet 13. april 2005 Sier du det? Har inntrykk av at det for ganske mange kan føre til særdeles tregt og ukontrollert kroppspråk. Da har de drukket for mye, og er på vei ned igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. april 2005 #32 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) s Endret 11. juli 2007 av Gitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #33 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg er Mann og skal svare på spørsmålet ditt. Først håper jeg du ser bra ut Det er ikke noe som heter for utfordrende!!. Jeg er selv endel på byen og damer som går utfordrende kledd og har fine pupper og fin rumpe er de jeg sjekker opp. Jeg forttrekker korte skjørt og en utringet topp. Et par støvletter er også fint. Dette tror jeg skal funke..Er du i tilegg blond skal jeg love deg at du får napp. Jeg går rett bort til sånne damer. De prippene damene som ikke gjør noe ut av seg selv lar jeg være i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #34 Del Skrevet 15. april 2005 Hvorfor ikke være litt ala 2005 og spørre, "hvordan sjekker JEG opp" Hilsen mann som er FOR likestilling også her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kjedelig Skrevet 18. april 2005 #35 Del Skrevet 18. april 2005 Hei Jeg er ikke innom her så ofte, og fikk litt sjokk når jeg så hvor mange svar jeg hadde fått Takk til alle sammen Ser det er mange bra råd her, men også noen som vil få meg til å virke som en helt annen person enn den jeg er - og da vil vel gleden over å ENDELIG ha klart å bli sjekket opp, bli ganske kortvarig. Og noen kommentarer: til siste gjest & til catwoman: jeg har hatt 4 kjærester. jeg sjekket opp hver eneste en av dem. Jeg tok initiativ til første samtale, første kyss, første gang vi hadde sex, alt sammen. Men jeg har ikke lyst til å være jegeren HELE tiden. Guran: Dessverre er jeg verken langbent eller blond så det går nok riktig dårlig. Og om det er kravene alle menn stiller skjønner jeg at jeg gjør det dårlig. susanne: dette med øyenkontakt tror jeg det må finnes noen fine regler for. For når jeg prøver å dra øyenkontakt-knepet, så er det nærmeste respons jeg kommer at de ser skikkelig rart på meg og går til andre enden av lokalet... Og til alle dem som kommenterer det med hensyn til hva jeg er ute etter; bare at en person (helst gutt) kommer bort til meg og starter en samtale. Klarer han å la være å snøvle er det flott, gir han et (noenlunde troverdig) kompliment eller spanderer en drink så er overlykkelig. Ikke forhold, ikke one-night-stand. Bare at noen tar kontakt og sier/gjør noe pent. Selvfølgelig skader det ikke om det blir noe mer, men jeg er ikke ute etter et forhold. Nå er jeg 24 år og har aldri opplevd det, selv om jeg ikke har det minste problem med å få kjæreste om jeg tar initiativ selv.. Ser ok ut gjør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 18. april 2005 #36 Del Skrevet 18. april 2005 Guran; som langbent og blond har jeg dessverre blitt utsatt for en del typer som deg, og det er bortimot noe av det mest patetiske jeg vet... den innstillingen er dessverre overrepresentert enkelte steder. Heldigvis finnes det steder hvor voksne mennesker går også ;-) så jeg priser meg lykkelig over å kunne velge blant dobbelt så mange nå som før, og kunne føyse bort enhver fyr med hjerneceller strandet på pubertets stadiet. Ellers er jeg helt enig i at jobben (avhengig av hvor man jobber!) er en fin sjekkearena, men se opp for mulige komplikasjoner at de er gift eller mulige sjef-ansatt gruff osv. Og ikke vent til julebordet Trådstarter; hvis du bare er 24 har du all moroa å glede deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 18. april 2005 #37 Del Skrevet 18. april 2005 Som langbeint brunette står eg fast på at eit stort smil og ein kjapp replikk er det beste. No er eg 30 år og forbigått, så eg bør vel ikkje uttale meg... Men eg er innmari god til å få date i alle fall, berre så synd at dei ikkje er så morsomme edru som i fylla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 18. april 2005 #38 Del Skrevet 18. april 2005 Forbigått?? *tørker lattertårer* Hør her; du har dette helt opp-ned, jenta mi - DE oppsøker deg, DU går forbi... det er noe ganske annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 18. april 2005 #39 Del Skrevet 18. april 2005 Heilt sant Etter at eg har fått dei til å vere sjåfør og bærar på Ikea ein lørdags morgon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå