Gjest Gjest12345 Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Hei! Jeg er ei jente som onanerer mange ganger hver dag..jeg onanerer faktisk så mye at nå har jeg knekt armen :-( hva skal jeg gjøre???
Gjest Big Hand Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 Gutt på 14 som trenger en tråd å runke til igjen dette her...
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Du knakk vel bare den ene armen? Da kan du fortsatt onanere med den andre. Eller kjøpe deg en vibrator. Forresten, gjør det siste du. Livet blir nok litt kinkig med to armer som er brukket Ingen vits i å ta noen sjanser.
Brunhilde Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Hørt om han som kom til legen og oppdaget at den eneste undersøkelsen han fikk var bak et skjermbrett hvor det stod et bord med en liten maskin på og et skilt sa "plasser urinprøven her". Mannen gjorde som han ble bedt om og straks poppet en liten skjerm opp hvor det stod : "Du har tennisalbu". Mannen ble noe forbannet over manglende kontakt med legen og forsøkte på nytt. Resultatet var det samme. Skjermen poppet opp og fortalte at han hadde tennisalbu. I raseri løp han ut og hjem. Han tisset i et nytt glass, samlet litt urin fra hunden, litt fra katten og runket en liten sædskvett på toppen av det hele. Glad og fornøyd trasket han tilbake til legekontoret og tenkte at nå, nå skulle han ta rotta på den maskinen. Han satte glasset på anvist plass og etter enn litt lengre stund enn sist poppet skjermen opp. Nå sto det: "Bikkja er frisk, katta er frisk, men du burde ikke runke så lenge du har tennisalbu... Så: du burde ikke runke med brukket arm heller - get it?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå