Gå til innhold

hvordan unngå kleine øyeblikk når man møter nye mennesker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp flyttet til en ny by og prøver å finne meg nye venner. I dag møtte jeg ei jente på kafe og det ble litt kleint. Følte jeg måtte holde samtalen igang, men at jeg samtidig gikk litt tom for ting å snakke om, og hun virket heller ikke så veldig interessert og åpen så kommer ikke til å møte denne personen igjen. Vi satt bare å så på hverandre uten å si noe flere ganger og jeg tenkte "dette var bare dumt". Noen som har tips til hva man kan gjøre neste gang om det skulle skje igjen? 

Anonymkode: f043e...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rist det av deg og bedre lykke neste gang :) 

Det kan være 1000 grunner til at sånt skjer: noen mennesker har man bare 0 kjemi med, man er selv nervøs, de er nervøs, man har en dårlig dag osv, osv. Bare prøv å unngå tanker som at det er noe galt med deg, eller ting som å unngå å prøve få deg venner pga negative opplevelser som det der. Jeg syns det er lettere å bli kjent med folk om man gjør aktive ting sammen, fremfor tvangsprating over en kaffi. Man er ikke like avhengig av å holde en samtale i gang hvis man gjør noe samtidig og selv om det ikke funket har man gjort noe hyggelig i det minste. 

Anonymkode: b9862...37c

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rist det av deg og bedre lykke neste gang :) 

Det kan være 1000 grunner til at sånt skjer: noen mennesker har man bare 0 kjemi med, man er selv nervøs, de er nervøs, man har en dårlig dag osv, osv. Bare prøv å unngå tanker som at det er noe galt med deg, eller ting som å unngå å prøve få deg venner pga negative opplevelser som det der. Jeg syns det er lettere å bli kjent med folk om man gjør aktive ting sammen, fremfor tvangsprating over en kaffi. Man er ikke like avhengig av å holde en samtale i gang hvis man gjør noe samtidig og selv om det ikke funket har man gjort noe hyggelig i det minste. 

Anonymkode: b9862...37c

Hva slags aktivitet? 

Anonymkode: f043e...fcb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...