AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Om noen vil være med deg på fritiden, er de da en venn, eller bare bekjent? Eller er en venn noen som ringer deg jevnlig og spør om det går bra? Anonymkode: 70805...e0f
Gjest O.G. Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 At de er der like mye for meg som jeg er for dem.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Jeg deler venner i to kategorier. De som jeg kaller for bekjent, og de som jeg kaller for virkelige venner. Jeg gjør ting sammen med både de ene og andre, men det er en vesentlig forskjell. Bekjente er gjerne folk jeg treffer innimellom, finner på ting sammen, kan ha det gøy med dem osv osv... Venner stikker vesentlig dypere og de er desverre færre av. Venner er folk jeg kan stole på uansett hva, det er folk som jeg alltid vil backe opp, folk som jeg alltid stiller opp for og som stiller opp for meg. Det er personer som jeg vil hjelpe og som vil hjelpe meg uansett hva. Kort fortalt det er mennesker jeg ville ofre livet for.  Jeg har venner som uten problem ville lånt meg 100 000 kr uten å blunke. Og jeg ville gjort det samme for dem. Jeg har venner som står meg langt nærmere enn min egen familie. Anonymkode: f5d19...135
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 Eg kan vera ein ven. Anonymkode: cef80...78e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 En venn er en som jeg treffer jevnlig, som man kan prate med det meste om, som genuint bryr seg om meg og jeg bryr meg om dem. Anonymkode: 37f99...363 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Kommer helt ann på hvordan vennskapet er. Har 2 veldig nære venner, men ses noen få gang i løpet av året. Disse kan jeg snakke om alt med, være meg selv og være ærlig med og vica versa. Snakker ofte på messenger med de. Har venner jeg ser/er med ukentlig, men anser de ikke som nære. Er mer overfladisk, men hyggelig. Anonymkode: 37597...e67
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 hvis man bor langt unna hverandre men kun kommuniserer på nett, er man da fortsatt gode venner? jeg har ei venninne som bor langt unna og hun får stadig besøk av venner, men hun kommer sjelden å besøker meg, har ikke truffet henne på over 1 år. men likevel reiser hun å besøker andre venninner som ikke er bra for henne. Det ligger mye bak der, men savner besøk fra henne også Anonymkode: af66e...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå