Gå til innhold

Utbrenthet - trenger en god lege i Oslo.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest utbrent

Hei.

Jeg har gått på en skikkelig smell og har vært litt av og på sykemeldt de siste to månendene. Men jeg har ikke blitt noe bedre og trenger nok mer helt fri for å komme meg igjen.

Nå trenger jeg råd om en lege i Oslo (helst Grünerløkka-Carl Berner-området) som noen har erfaringer med at tar seg tid og tar deg på alvor.

Hun jeg har som fastlege nå virker alltid som om har det veldig travelt og jeg føler ikke at hun har tatt meg på alvor når jeg har vært så sinnsykt sliten.

Noen som kan hjelpe?

TUSEN TAKK!

Hilsen utbrent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legene velger selv hvor mange pasienter de skal ha i timen. Mange har 4, noen har 5. Finn en som har 3, de har mye bedre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ja, det er viktig at du finner den rette legen ja. Jeg har også gått på en smell og har vært plaget av angst og depresjoner ...det har gått så langt at jeg har innsett at jeg må ha profesjonell hjelp, og heldigvis hadde jeg en lege som forstod alvoret og henviste meg rett til psykolog.... Føler nå at jeg endelig får den hjelpen jeg skulle hatt for lenge siden, men bedre sent enn aldri...Lykke til med valg av lege :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette kan ikke være noen andre enn en jeg vet trenger en ordentlig stor og god klem og beskjed om å holde seg hjemme...

:klem:

Glad i deg! Og beklager at jeg ikke har noen konkrete tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. :-(

Har vært der selv.

På Majorstuekrysset legegruppe har de flere gode leger. Ring dit og forhør deg litt :) JEg byttet selv dit etter flere år hos en lege som aldri hadde tid eller trodde på meg.

Nå er jeg kjempefornøyd.

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utbrent

Takk til alle sammen for støtte og råd!!! :-)

Nå har jeg fått meg legetime i morra hos en sånn ikke-fastlege som koster mer, men jeg måtte bare komme meg til noen litt fort.

Etter påske skal jeg tenke på å få meg en fastlege, og ser av fastlegesiden på nett at det er ledige leger både i Majorstuekrysset legegruppe og på Sagene Ring legekontor!!! :-)

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...