AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Jeg har en pulevenn jeg har hatt lenge. Vi har en avtale om å si ifra hvis vi ligger med andre pga vi ikke bruker kondom. Jeg har sagt veldig mange ganger at jeg ikke ligger med flere samtidig så for min del er det en ikke sak. Jeg stoler på at han er ærlig og har ingen grunn til å tro noe annet. Han sier innimellom at han ikke bryr seg om jeg har sex med andre, men der kommer "problemet", hver gang jeg er ute på noe sosialt som inkl alkohol, ferie eller lignende så blir jeg bombardert med sms mye av kvelden, og han nærmest "maser" om jeg har, skal eller vil ligge med noen andre, at det er ok for han. Greit det men når jeg får 4 meldinger på en kveld om det samme bare skrevet på forskjellige måter blir jeg opogitt, dette skjer nesten hver gang. Da begynner jeg å lure trenger/liker han bekreftelse på at jeg holder meg til han? Eller er det motsatt at han virkelig ønsker jeg ligger med noen?, svarte en gang at greit siden du tydeligvis ønsker det så sterkt skal jeg gjøre det, da bare tullet han det vekk og sa han skulle slutte. Noen her som har vært borti lignende? Han er egentlig en snill og grei gutt det er bare når jeg er på fest osv at han blir sånn "masete". Vi har mye kontakt per sms til vanlig også men ikke sånne meldinger. Anonymkode: 78542...570
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Han ligger med andre selv og vil at du også gjør det så du ikke kan bli sur på han når du finner det ut Anonymkode: cef5f...a9e 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 For å renskrive egen samvittighet Anonymkode: cef5f...a9e 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ligger med andre selv og vil at du også gjør det så du ikke kan bli sur på han når du finner det ut Anonymkode: cef5f...a9e Jeg vet at han ikke har ligget med andre, så en melding mellom han og bestekameraten ang. dette, som ikke var ment for mine øyne egentlig. Og han vet jeg ikke blir sur, vi har ikke et sånn forhold. Men kan jo være en rar måte å "renvaske" seg selv på på forhånd selvfølgelig. Anonymkode: 78542...570 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 Høres ut som han fisker etter om du ligger med andre, virker jo febrilsk å mase sånn, nesten som han frykter at du skal det? Anonymkode: 39888...071 1
eller Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 En mulighet er at han bli kåt av tanken på at du har sex med andre, og når han anser at det er muligheter for det, så virker det sterkere. 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Jeg tror han ikke vil at du skal ha sex med andre. Det plager han kanskje å ikke vite hva du gjør, så søker han bare en bekreftelse på at du ikke holder på. Og ror seg bort med å si at du kan ha sex med andre Anonymkode: 3d4a1...f79 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 Eg tolke det som han ikkje vil at du skal ha sex med andre. Anonymkode: 43c14...be9 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, eller skrev: En mulighet er at han bli kåt av tanken på at du har sex med andre, og når han anser at det er muligheter for det, så virker det sterkere. Har vært inne på tanken, men tror ikke han vil vite det hvis jeg gjør det. Men skal spørre han, måtte bare høre om noen her har opplevd det samme. Anonymkode: 78542...570
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #11 Skrevet 10. september 2018 25 minutter siden, Alterego666 skrev: Har du spurt ham? Har spurt og fått litt diffuse tulle svar tidligere, men det mest seriøse svaret er nok at han er redd han ikke er nok. Anonymkode: 78542...570
eller Skrevet 10. september 2018 #12 Skrevet 10. september 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært inne på tanken, men tror ikke han vil vite det hvis jeg gjør det. Men skal spørre han, måtte bare høre om noen her har opplevd det samme. Anonymkode: 78542...570 Å tenne på tanken og ønske at du skal gjennomføre er ikke det samme. Han vil ikke nødvendigvis at du skal ha sex med andre selv om fantasien om det gir ham tenning. 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #13 Skrevet 10. september 2018 4 timer siden, eller skrev: En mulighet er at han bli kåt av tanken på at du har sex med andre, og når han anser at det er muligheter for det, så virker det sterkere. Min ff tenner på nettopp det, og blir nesten litt sur for at jeg ikke gjør det. Han maser sånn som TS beskriver. Anonymkode: d29ee...36b
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2018 #14 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har spurt og fått litt diffuse tulle svar tidligere, men det mest seriøse svaret er nok at han er redd han ikke er nok. Anonymkode: 78542...570 Det KAN tyde på at han legger mer i relasjonen enn bare ff, men kan også være generell maskulin usikkerhet. Alle har det i sterkt varierende grad.
I Grosny Skrevet 11. september 2018 #15 Skrevet 11. september 2018 Jeg synes du skal bagatellisere bort det maset.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #16 Skrevet 11. september 2018 Er nok forelsket. Kutt ut tullet eller bli sammen. Anonymkode: bc724...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #17 Skrevet 11. september 2018 Takk for svar alle sammen. Skjønner at dere ikke kan vite svaret, får vel bare spørre enda en gang hvis det skjer igjen. Jeg tror kanskje @eller er den som treffer nærmest her, har liten tro på at han har følelser. Anonymkode: 78542...570
Gjest O.G. Skrevet 11. september 2018 #18 Skrevet 11. september 2018 Vurdert å kutte ut denne knallkameraten?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå