Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

syns nå det er viktig jeg, detaljer er bra.) Det som skaper helheten

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet
syns nå det er viktig jeg' date=' detaljer er bra.) Det som skaper helheten[/quote']

:Nikke:

Skrevet

vi er enige vi da veslo:) Hvorfor er du ikke på msn?

Gjest gjest1
Skrevet
vi er enige vi da veslo:) Hvorfor er du ikke på msn?

Er på skulen... ;)

Skrevet

Jeg var på ingen måte opphengt i detaljer til vårt bryllup, aner fremdeles ikke hvem som hadde laget kjolen min eller hva slags "årsmodell" det var.

Men allikevel kjøpte jeg valentine-frimerker på Posten i februar selv om innbydelsene ikke skulle ut før i slutten av april og takkekortene ikke før i august-september. Rett og slett fordi jeg syntes det var hyggelig å gjøre konvolutten litt ekstra fin, den skulle jo dumpe overraskende ned i postkassa til våre venner og familie på en helt vanlig hverdag.

Skrevet
Jeg tok de jeg fikk. Får være måte på detalj-hysteri... :ler:
Helt enig. Skjønner ikke dere gidder.
Skrevet
Helt enig. Skjønner ikke dere gidder.

:Nikke: Ikke mange som legger merke til det Jeg har aldri tenkt over det.

Skrevet

Jeg skal brette alle 70 konvoluttene selv og skal sannsynligvis bruke frimerke til å lukke konvolutten med... da tror jeg steinbitten skal få være i fred jeg!

Jeg har massevis av tid og elsker å kose meg med de små detaljene... Er jo ikke noe vanskeligere å kjøpe frimerker man synes er fine enn andre frimerker...

Skrevet

Off topic, men.... 70 konvolutter?? Hvor mange gjester skal dere ha i bryllupet?

Skrevet
Er jo ikke noe vanskeligere å kjøpe frimerker man synes er fine enn andre frimerker...

Tydeligvis, siden mane forteller om at de har vært mange steder og ringt rundt....

Skal de brukes til lukking kan jeg skjønne at di vil de skal være fine.

Annet dill synes jeg er skikkelig bortkasta. Konvolutten kaster jeg så snart jeg har fått den, og jeg husker ikke hordan ett eneste frimerke ser ut.

Skrevet
Off topic' date=' men.... 70 konvolutter?? Hvor mange gjester skal dere ha i bryllupet?[/quote']

Nå er det jo fortsatt langt fram i tid, men hvis vi får realisert drømme bryllupet så kommer vi til å invitere rundt 120 gjester.

Skrevet
Hva slags frimerker bruker dere til å sende ut invitasjonene? Jeg var på postkontoret i dag' date=' men de har jo ingen fine. Bare med tog:([/quote']

Vi skal bruke årets Valentins-frimerker med hjerte, og diktet "Når du er borte" av Tor Jonsson - som er nydelig... *sukk*

Jeg vil tro at disse frimerkene kan bestilles fra Posten.no hvis ikke de lokale postkontorene har de.

For øvrig så kan man jo si at mottakerne ikke legger merke til hvilke frimerker som er på konvoluttene. Men jeg synes nå heller ikke det skader å bruke litt ekstra pene frimerker da... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Kjempeflotte! Men for dere som kjøper 5,50-frimerker, husk at portoen nå er 6 kroner så da må dere legge til et 50-øres frimerke på konvolutten.

Portoen er framleis 5,50 for B-post. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...