Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags frimerker bruker dere til å sende ut invitasjonene? Jeg var på postkontoret i dag, men de har jo ingen fine. Bare med tog:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte ikke over hvilke frimerker vi skulle bruke. Jeg sendte min kjære ut for å kjøpe frimerker. Først etter at jeg hadde klistret på alle kom jeg til å tenke på at det ikke var særlig romantisk med frimerke med bilde av en steinbit. :oops:

Etterhvert så vi det komiske i det hele . :hoho:

Skrevet

det er hvis steinbit frimerker de bruker nå om dagen:) Jeg ble helt fortvilet. Kanskje jeg bare skal bruke dette røros togen på alle våre da:)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Sjekk posten.no kanskje dere finner noen fine frimerker der å bestille. Men husk å veie invitasjonene slik at det faktisk er nok... litt leit om de dere inviterer blir beslastet med frankerings-gebyr, det ble nemlig jeg da ei vennine sendte noe til meg i posten

Gjest gjest1
Skrevet

Det fins egne bryllups-frimerker som er veldig fine! :) Du kan bestille dei på posten.no. Valentines-frimerkene er også fine!

Skrevet
Sjekk posten.no kanskje dere finner noen fine frimerker der å bestille. Men husk å veie invitasjonene slik at det faktisk er nok... litt leit om de dere inviterer blir beslastet med frankerings-gebyr' date=' det ble nemlig jeg da ei vennine sendte noe til meg i posten[/quote']

Hvis det står avsender blir avsenderen belastet med frankerings-gebyr.

Skrevet

jeg har vært å veid dem, holder med et vanlig frimerke ja. Finner dem ikke på nett. noen som har link?

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

det var akkurat det det ikke gjorde, defor fikk jeg gebyret. Ikke akkurat nylig men uansett teit av posten. Men skjønner at de må få pengene fra en plass

Skrevet

går ikke ann å kjøpe de valentins frimerkene. Er bare til samlere de.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

De må ha tatt bort frimerkene, finner de heller ikke igjen på posten.no... enda jeg har vært innom den nettsiden for ikke lenge siden for å bestille

Skrevet

Husker ikke hvordan frimerkene på våre konvolutter var....og har nettopp fått en invitasjon i posten selv, og jeg har ikke engang tenkt på hvordan frimerket ser ut!!! Altså; jeg tror ikke folk legger merke til frimerkene,det er det inni som er viktig!

Skrevet

JEG HAR KJØPT VALENTEINS FRIMERKER JEG DA.. MED RØDE HJERTER PÅ. MEN DET ER EN STUND SIDEN - SLUTTEB A FEBRUAR TROR JEG..

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

De må ha sluttet å selge de bryllupsfrimerkene på posten.no. Jeg bestilte dem for en stund siden på internett, men nå ligger de ikke der lenger. Uansett så fant jeg ut etter jeg hadde mottatt dem at det var B-post porto på dem.

Men jeg er helt enig i at jeg ALDRI har tenkt på hva slags frimerker det har vært når jeg har mottatt andre invitasjoner.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kjøpte de som jeg fikk, da jeg ba om 50 frimerker :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi kjøpte bryllupsfrimerker på postkontoret i Karenslyst allè (Skøyen) i forrige uke. Trengte fler enn de vi hadde bestilt på posten.no, men de hadde fjernet de fra sidene sine... (Og tenk om ikke alle invitasjonene ble like! :o Hi, hi!) Var Oslo rundt for å finne fler, men ingen postfunksjonær noe sted forstod bæret da vi spurte etter disse merkene.... (Om det har med frimerkene eller funksjonærene å gjøre er vel heller uvisst når det gjelder posten? He, he! :wink: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde at skikkelig strev med å få tak i fine bryllupsfrimerker. Var rundt på mange postkontorer og ingen hadde hørt om dem, og ingen hadde valentines frimerker.

Så sambo tok kontakt med Postens frimerketjeneste, og de hadde bryllupsfrimerkene. Vi fikk alle frimerkene i posten sammen med faktura. Utmerket service :-)

Skrevet

Frimerker har jeg ikke tenkt på. Tror ikke gjestene ser så veldig nøye på det..Hehe..Sånne detaljer hadde jeg ikke gidda å bry meg om gitt..

Skrevet

Jeg tok de jeg fikk. Får være måte på detalj-hysteri... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg tok de jeg fikk. Får være måte på detalj-hysteri... :ler:

Pføy! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...