Gå til innhold

Flyttet, men trives ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har startet på nytt studie nå i august og har i den forbindelse flyttet inn i en studentbolig i nabobyen. Jeg pendler da i 1 time hver vei for å komme meg til skolen. Når folk spør hvordan det går med pendlingen svarer jeg at det går fint, men jeg merker at det tar litt på. Jeg har kun bodd i denne studentleiligheten i 1 måned, men allerede nå har jeg lyst til å flytte nærmere der jeg studerer slik at pendlingen vil ta kortere tid. 

En annen ting jeg føler på er at det ikke er soverom i leiligheten der jeg bor nå, og det er lite og ikke så hjemmekoselig som jeg ønsker! Jeg trives ikke så godt her jeg bor nå, men føler det er for kort tid siden jeg flyttet inn og at det blir sett på som "teit" og flytte til en ny leilighet nå. 

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du finner en leilighet nærmere studiestedet innenfor budsjett bør du slå til. Når folk spør er det bare å si at det ble litt mye pendling, og at du grep muligheten til å komme nærmere når den dukket opp. Folk vil forstå at du ikke har lyst til å bruke to timer hver dag på å pendle, så mer forklaring trengs ikke.

Anonymkode: dfe30...b1a

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville absolutt flyttet nærmere studiestedet, og hvis du ikke liker nåværende leilighet så bør du i hvert fall flytte. Det må da bli vanskelig å bli kjent med medstudentene når du er så langt ute også? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...