Gå til innhold

Begynner å lure på om jeg bør unngå ff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt sex med en noen ganger uten forhold, men kjenner jeg ikke helt klarer å holde det fraskilt. 

Vet at det aldri blir noe annet mellom oss pga alder. Sexen er bra. Og frister flere ganger, men møte han med venner og kjente det stikke litt da. Ingen kontakt da. Dette har vært i sammenheng ute på byn med alkohol. 

What to do? 

Flere som har hatt det sånn eller takler dere det greit? 

Anonymkode: f95f5...058

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg takler hverken ONS eller FF. Syns sånt er utelukkende nitrist. Føler meg bare tom og uendelig ensom av sånn meningsløs dritt. 

Anonymkode: a0827...72a

Skrevet

Jeg unngår det og lever heller i harmoni i sølibat enn å ha sex bare for å ha sex og skape masse forvirrelser og følelsesmessig smerte. Jeg føler meg brukt rett og slett selvom sexen er bra og det er gøy med en fast å flørte med på byen. Men vil han ikke etablere seg med meg i forhold så gir det alltid en klump i magen og vondt bismak på selvfølelsen som jeg har lært meg å heller unngå helt :)

Anonymkode: 5e724...9b6

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg unngår det og lever heller i harmoni i sølibat enn å ha sex bare for å ha sex og skape masse forvirrelser og følelsesmessig smerte. Jeg føler meg brukt rett og slett selvom sexen er bra og det er gøy med en fast å flørte med på byen. Men vil han ikke etablere seg med meg i forhold så gir det alltid en klump i magen og vondt bismak på selvfølelsen som jeg har lært meg å heller unngå helt :)

Ligg unna folk som ikke vil være med deg på dine premisser.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støtter denne!🙌🏼

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok rett og det er fornuftig for å unngå å bli såret og føle seg være, men som du sa så er det godt å ha noen å kose med, men ender vel bare dårlig. 😔

HI

Skrevet

Hva med menn? Klarer dere dette uten problem? 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har hatt en liten håndfull ff’s og det har gått fint. Enkelte har jeg ikke utviklet spesielt nært forhold til, og de har gradvis forsvunnet vekk. Andre har jeg fått veldig tonen med, og de har over tid blitt gode platoniske venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...