Gå til innhold

30 årslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal ha 30 årslag for familie og venner, vi blir totalt 50 stk. jeg har valgt og gjøre litt annet i mitt 30 årslag for jeg ønsket ikke den typiske fylle festen.

Så gjestene skal få servert en 3 retters gourmetmiddag, alt laget  fra bunnen av meg selv. alt av drikke er også hjemmelaget/hjemmebrygget (2 typer øl, 2 typer cider, 2 typer brus, og likør med og uten alkohol, i tilleg blir det drinker i baren etter selve middagen) øl og brus er 0,5l flasker og cider 0,35l flasker

Men spørsmålet er att vi vurderer drikkebonger  da 3 i familien er veldig harde på flaska og ser ikke selv hvor ufyselige de blir etter litt for mye drikke, dette skal være en kveld jeg også vil hygge meg så derfor er fri bar uaktuelt.

men så er spørsmålet hvordan løse dette med bonger, gi alle gjestene 4 eller 5 bonger totalt hver? ha servitørene til og servere gjestene med drikke maks 3 ganger under middagen og gi ut 2 bonger til hver? i tilleg til dette blir det også servert velkomstdrink til alle gjestene og likør til kaffen.

Hvordan ville dere ha løst dette? 

middagen starter kl 17 og selve middagene er regnet og være ferdig i 8 tiden. festen kommer så og maks holde på til 12/ 1 tiden da vi skal være ute av lokalet senest 2.

Anonymkode: b5a23...1de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...