Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ømme bryster et dårlig tegn rett etter EL? 

Anonymkode: ca4de...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ømme pupper kommer av hormoner :) kan få det både før positiv test og før mensen. Denne syklusen har jeg hatt så sinnsykt vonde, aldri før vært så vonde og store men mensen kom. 💁

Skrevet

Ømme pupper noen dager etter EL var det første symptomet jeg hadde på at noe var på gjære... men ser også folk som har hatt motsatt erfaring, er nok veldig individuelt. Men trenger ikke være et dårlig tegn.

Skrevet

Venter mensen om 11 dager. Har helt uvirkelig vonde bryst denne uka, holder på å bli smågal. Skikkelig vondt! Men så hadde jeg ingen smerter, overhodet, da jeg faktisk gikk gravid. Så dette «symptomet» har jeg ikke orket å ense en tanke... 🤷🏼‍♀️ 

Anonymkode: 53972...b96

Skrevet

Første graviditeten var jeg sinnsykt øm, andre gang merket jeg ingenting. 

Anonymkode: c5aad...50c

Skrevet

Hos meg er det et tegn på at jeg ikke har blitt gravid, men vet om flere som har hatt det som et tegn på graviditet☺️

Skrevet

Har alltid ømme brystet etter el men når jeg er gravid blir de i tillegg vonde og tunge.

Anonymkode: d56ad...4d9

Skrevet

Jeg får nesten bestandig ømme bryster rundt EL, men da jeg ble gravid så jeg en betydelig forskjell på størrelsen på brystene i tillegg til at de var ømme. 

Skrevet

Jeg får alltid ømme bryster uka før mensen kommer. Men når jeg var gravid så ble de større og tyngre også, og enda mer ømme. Herregud så vonde de var. 

Anonymkode: a225f...084

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...