Gå til innhold

Dreamweaver - finnes det instruksjoner på norsk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått dreamweaver, men jeg får ikke til å begynne...

Jeg skulle prøve å sette opp en helt ny side fra scratch, men... jeg får ikke til noe, jeg.

Og så går jeg inn på tutorial for å prøve å lære meg noe, og selv om jeg er relativt god på engelsk, så er jeg ikke noe flink til å lære meg ting som står skrevet på engelsk - ihvertfall ikke når jeg skal starte helt fra bunnen...

Noen som kan forklare meg hvordan jeg begynner - eller som vet om en oppskrift på norsk et sted?

Jeg har brukt dreamweaver før, men da har jeg fått broren min til å begynne for meg - og resten går greit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt eg veit, så er det i alle fall bøker på norsk, om det er av interesse.

Når det gjeld å byrja å lage sider, så er det vel fleire måtar å byrja på - det kjem jo litt an på kva du er ute etter å laga...

Det finst ferdige Templates i DreamWeaver - i alle fall siste versjon - og du kan laga dine eigne templates (gjerne basert på dei andre.) Eg har aldri prøvd å leita på nettet etter Templates tor Dreamweaver - men det burde jo finnast?

Brukar du slikt så er det jo berre til å starta med å plugga inn innhaldet der det skal inn.

Startar du frå botnen av så krev det jo litt meir arbeid - men så kan du jo få det akkurat som du vil òg då. For min del (og eg likar ikkje ramer på grunn av fleire ulemper, og brukar ikkje tabellar for layout (stort sett)) så brukar eg ulike <div>-ar for ulike seksjonar på sidene: Meny, kolonner, header, footer - og så styrer eg plassering av desse med CSS etterpå. Du kan posisjonere dei absolutt, og det kan du gjere med musa ved å velge <div>-feltet i paletten (beklagar at eg er lite nøyaktig her no - har ikkje dreamweaver oppe) og teikna inn kor du vil ha dei ulike. Og så byrjar du berre å skrive inn det du vil i dei div-ane du vil. (Dette inkluderer sjølvsagt å leggje inn bilete, lister, tabellar, kva du no vil - ikkje berre skrive tekst ;))

Huff - det vart kanskje ikkje så godt forklart dette?

Skrevet
Huff - det vart kanskje ikkje så godt forklart dette?

Sikkert lett for den som forstår seg på sånt :-) Men, for meg ble det litt gresk...

Men, den linken jeg fikk over her var fin, der er det skrevet godt på norsk så tilogmed jeg kan forstå det...

Skrevet

Sikkert lett for den som forstår seg på sånt :-) Men, for meg ble det litt gresk...

Men, den linken jeg fikk over her var fin, der er det skrevet godt på norsk så tilogmed jeg kan forstå det...

Ja, såg ut som ei grei innføring. :)

Eit lite tips: Sett deg inn i korleis du brukar CSS så fort som råd er òg - det vil spara deg for masse tid og frustrasjonar seinare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...