AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Er det virkelig så ille? Vi har vært sammen i åtte år og inntil nylig hadde jeg blitt helt kvalm hvis jeg fant ut at han drev med det og jeg har ikke tenkt tanken engang selv. Men i det siste har jeg gjort det litt selv og det har faktisk satt ordentlig fyr på sexen vår. Føler jeg ikke kan bli lei meg om han gjør det hvis jeg gjør det selv. Hva tenker Kvinneguiden om å tenke på andre under sex? Anonymkode: 38e01...b19 3
Tigresse Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Jeg har aldri gjort det. Går all in med den personen jeg har sex med. Selv da jeg var i et langvarig forhold over 20 år.... 😬 Jeg har nesten inntrykk av at det er mer noe rart med meg, enn de som fantaserer om andre mens de har sex...! 😂 Skal bli artig å se svarene videre i denne tråden. 8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Når jeg var 24, fikk jeg en het natt med ei på 52. Skal ikke gå i detalj, men det var "the best sex ever". Tenker tilbake, og fantaserer om dette til stadighet når jeg ligger med andre. Anonymkode: 03f50...085 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 Det hender at jeg gjør det samme. Det kan både sette meg ut og sette fyr på meg. Helt random hvilken vei det slår. Jeg har ingen sterke moralske vansker med dette. M(51).
kisskissbangbang Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 For meg blir det omtrent som å bruke partnerens kropp for onani, det er ugreit. Vil han tenke på andre får han gå på dass og ta seg en runk. Jeg har ikke kapasitet til å tenke på andre når vi har sex, og ikke har jeg behov for det heller. 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Jeg har aldri skjønt det med å fantasere om andre under sex. Jeg tror ikke jeg hadde vært i stand til det. Jeg ser, hører, lukter og føler den jeg er med. Tror jeg måtte konsentrert meg noe fryktelig om jeg skulle fantasert at det var en annen. Anonymkode: e61dd...fac 4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Hender at jeg gjør det for å øke tenningen. Tenker da på damer som minner om partneren på noen måte. Har vært med samme partner i mange år. Ser ikke på dette som veldig galt. Anonymkode: 670eb...905
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 Tankene mine eier kun jeg. Anonymkode: ba23c...4e4 4
blomsterhei Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 13 timer siden, Tigresse skrev: Jeg har aldri gjort det. Går all in med den personen jeg har sex med. Selv da jeg var i et langvarig forhold over 20 år.... 😬 Samme her, for meg hadde det blitt helt feil å fantasere om andre når jeg har sex med kjæresten. Når jeg onanerer på egenhånd kan jeg fantasere om enkelte skikkelser , og sammen med han noen ganger om enkelte scenarioer med oss to, men å tenke på andre mens han og jeg har sex ville vært respektløst og jeg hadde følt meg uvel og kvalm i den grad at det hadde endret hele min opplevelse av sexen og forholdet om jeg visste at han fantaserte om andre mens han lå med meg. 10 timer siden, kisskissbangbang skrev: For meg blir det omtrent som å bruke partnerens kropp for onani, det er ugreit. Vil han tenke på andre får han gå på dass og ta seg en runk. Jeg har ikke kapasitet til å tenke på andre når vi har sex, og ikke har jeg behov for det heller. Enig dette her! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tankene mine eier kun jeg. Anonymkode: ba23c...4e4 Ikke sant. Tankene mine får du aldri. Jeg gjør det ikke da, jeg fantaserer ikke om noen når jeg har sex, for det har jeg ikke "tid" til. Da er jeg oppslukt i her og nå. Anonymkode: 72926...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #11 Skrevet 10. september 2018 Jeg oppfordrer ham faktisk til å fantasere om andre. Gjør det selv også. Fantastisk sexliv gjennom to barn og 16 år sier meg at det ikke er så dumt. Anonymkode: a7411...ea7 1
Jentadi Skrevet 11. september 2018 #12 Skrevet 11. september 2018 Jeg er forelska! Når vi har sex er han alt som opptar meg. Jeg går i tillegg helt inn i meg selv når vi har sex, ikke sjans til å tenke så mange bevisste tanker. Det kan hende dette forandrer seg når forholdet modnes. Hva han tenker på, aner jeg ikke. Jeg blir ikke fornærma om han tenker på andre. Vi har fantastisk sex, det er det som betyr noe. 2
Pianomann Skrevet 11. september 2018 #13 Skrevet 11. september 2018 Har snakket mye med kona om dette med fantasi. Vi fantaserer om andre uten blygsel for hverandre. Spesielt for henne så liker hun fantasien om at to menn tar henne. Men det er bare jeg som har to fingre i rompa hennes mens jeg tar henne. Blur jo litt rart om hun fantaserer om å ha bare meg både i rompa og fitta. Går jo ikke ann lol. Nei så hun elsker å tenke på andre mens vi elsker og det er da helt greitt. Vi dirtytalker en del mens vi har sex og da snakker vi om andre nesten alltid. Ofte hun snakker om andre jenter som hin vet jeg synes er sexy for å tenne meg. Ofte jeg snakker til henne om to menn som holder henne og tar henne på likt. Hin elsker det. Er igrunn litt overrasket over de monogame svarene her inne. Trodde det var helt vanlig å tenke på andre under sex. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #14 Skrevet 13. september 2018 Huff, jeg tenker alltid på andre. Mannen min har digg kropp, men mangler et naturlig talent for sex, om man kan si det sånn. Jeg er helt nødt til å fantasere om andre, ellers kommer jeg ikke. Anonymkode: 0d5fc...910 1
FluffyJuggernaut Skrevet 13. september 2018 #15 Skrevet 13. september 2018 Fantasiene eier ingen, men jeg hadde nok blitt såret om jeg fant ut at han fantaserte om noen i vår omgangskrets eller sin, men så lenge han ikke deler det med meg så er det hans sak. Personlig så hender det at jeg fantaserer om enkelte ting jeg leser, men alle viser seg til å være endel av han jeg er sammen med blandet med fantasien. 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2018 #16 Skrevet 13. september 2018 Tenker ikke noen ting når jeg har sex, det er jo det som er det deilige. Man glemmer alt og bare er i øyeblikket, med kloring, stønning, kyssing, biting, hårdraging, spanking og alt som bare skjer. Anonymkode: 22561...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2018 #17 Skrevet 14. september 2018 På 11.9.2018 den 8.04, Pianomann skrev: Har snakket mye med kona om dette med fantasi. Vi fantaserer om andre uten blygsel for hverandre. Spesielt for henne så liker hun fantasien om at to menn tar henne. Men det er bare jeg som har to fingre i rompa hennes mens jeg tar henne. Blur jo litt rart om hun fantaserer om å ha bare meg både i rompa og fitta. Går jo ikke ann lol. Nei så hun elsker å tenke på andre mens vi elsker og det er da helt greitt. Vi dirtytalker en del mens vi har sex og da snakker vi om andre nesten alltid. Ofte hun snakker om andre jenter som hin vet jeg synes er sexy for å tenne meg. Ofte jeg snakker til henne om to menn som holder henne og tar henne på likt. Hin elsker det. Er igrunn litt overrasket over de monogame svarene her inne. Trodde det var helt vanlig å tenke på andre under sex. Det der gjør jeg og min faste FF også, men jeg tenker på situasjonen at to menn tar meg, at FF er den ene, mens den andre er ubestemt. Nå aner jo ikke jeg hvem han synes er sexy, men jeg hadde vel syntes det var rart om jeg måtte nevne andre navngitte damer for å gjøre han ekstra kåt, å nevne andre personer men ikke navngitte gjør vi begge når vi dirty talker, men blir omtalt som "han og hun". Nevner du navngitte fyrer for din kone? Altså naboen for eks så du vet hun ligger å fantaserer om en du kjenner? Ble bare litt nysgjerrig 😊. Anonymkode: cdb2b...b60
Pianomann Skrevet 21. september 2018 #18 Skrevet 21. september 2018 Vi har jo noen som vi holder litt på med og begge er jo alltid litt småforelska/kåte på folk vi har i omgangskretsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå