Gjest Trudi Skrevet 15. mars 2005 #1 Del Skrevet 15. mars 2005 Ahhh.... Jeg tror jeg må ha satt fast et ribbein eller noe. Stikker foran på brystet. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan løsne det? Samboeren min har knekt meg i alle retninger, men det sitter like fast. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. mars 2005 #2 Del Skrevet 15. mars 2005 Satt fast et ribbein.... jeg holdt på å si hvor da? :klø: Aldri hørt om det før. Sikker på du ikke har forslått det eller noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 15. mars 2005 #3 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmmm Hadde aldri latt noen andre enn fagfollk knekke på med men... Kansje ribbenet er knekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rimfrost Skrevet 15. mars 2005 #4 Del Skrevet 15. mars 2005 Skikkelig smart å la samboeren begyne å knekke på et ribbein i grunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 15. mars 2005 #5 Del Skrevet 15. mars 2005 Oj, og jeg som har gått rundt og trodd at ribbena sitter fast da gitt. Hjelpes, jeg har kroppen full av løse ribben! Nei, fra spøk til alvor. Du har sikkert strekt en muskel eller noe slikt, jeg troor nok du ville merket det ganske godt om ribbenet hadde vært knekt (har god erfaring *host*). For all del, ikke la samboeren din knekke på akkurat ribbena, de er rimelig skjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå