Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og godt: Er student, men får ikke studielån i år. Er helt blakk, har ubetalte husleier, og generelt går det nedover - Jeg er 100% avhengig av å skaffe meg inntekter. 

Ringte alle skolene i kommunen (baren, ungdom, VGS) for 3 uker siden, og fikk satt skrevet meg på ringeliste, men så langt har ingen hatt behov. Jeg vet at disse listene er lange, og at det ofte er folk på dem som har vært ringevikarer i flere år. Så jeg får bare håpe at noe dukker opp der. 

Ringte kommunen angående pleiehjem, o.l, men der har de vist også mange vikarer. Pluss at de helst ville ha noen som enten studerer relevant ved Universitetet, eller gikk helse på VGS. Men jeg står uansett på lista der og. 

Har søkt på alt av jobber jeg finner på finn, men hører ikke engang tilbake fra dem. Og om jeg gjør, så er det "Beklager, men stillinger er besatt", o.l 

Det virker jo komplett umulig å finne jobb. Jeg har også vært åpen om å jobbe når som helst, ledig 24/7 sju dager i uken. 

Noen forslag til arbeidsgivere som tar inn folk på kort varsel? Jeg får lånt penger av familien inntil videre, men det vil ikke vare lenge.

Anonymkode: 88bc8...c96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burger King og fastfood kjeder trenger nesten konstant folk

Anonymkode: 9ad84...323

Skrevet

Hvis du er ute etter normal jobb. Meld deg på et bemanningsbyrå som adecco, og still deg åpen for det meste og godta det de tilbyr deg.

Hvis du er ute etter lette penger (og er kvinne): Prostitusjon.

Anonymkode: 5006b...602

Skrevet

Matbutikker? Der jobba jeg som student.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.... 

Det er ikke bare kvinner som selger sex...ganske stort sexmarked for homofile. 

Anonymkode: 38053...6a3

Skrevet (endret)

Trusesalg? 

Endret av Perle
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du er ute etter normal jobb. Meld deg på et bemanningsbyrå som adecco, og still deg åpen for det meste og godta det de tilbyr deg.

TS her, verken kvinne eller ute etter useriøse forslag. 

Skrevet

Får du noen til å se over CV og søknad før du sender? Det kan være lurt. Send meg pm om du ikke har noen.

Det er ikke bare bare å få jobb i disse dager. Konkurransen er hard nesten uansett yrke. Vil også tipse at du spør om det er en grunn til at ikke du ble valgt, slik at du vet hva du kan forbedre.

• Liker 1
Skrevet

Ja, har fått flere til å se over den, søkander også. Begge ser fine ut. 

Dessverre bor jeg i en større studieby, og får bare beskjed om at det har vært enorm pågang gang studenter de siste 3-4 ukene. "Alle" vil ha jobb, og jeg forventer egentlig ikke å få noen større stilling...derfor melder jeg meg på som vikar flest mulig steder, regner med at det bare er snakk om et par timer i uka hver plass, når de først trenger folk (en skole sa de hadde 20 stk på vikarlista si, der studerer pedagogikk - noe ikke jeg gjør). 

Skrevet

Er du villig til å pendle litt? Prøv å søk litt utenfor også.

Bensinstasjoner, barnehager, kiwi, kino, fast food (hvis du er yngre enn 25), restaurant. Du må bare prøve alt som er.

Anonymkode: cdb55...95a

Skrevet

Barnehageressursen trenger folk, om du er typen til å jobbe med barn.

lykke til

Anonymkode: feeb2...7b3

Skrevet

Jeg søkte en jobb som krevde førerkort, og da fikk jeg jobb med en gang. De har automatisk færre søkere enn dagligvare ol siden det ikke krever noe.

Du kan prøve barbransjen og. Det er det alltid folk som slutter 

Anonymkode: c50b4...006

Skrevet

Som student jobbet jeg som vekter og dørvakt;) greit betalt men du må ta vekter kurs;)

Skrevet

Vikarbyrå? Finn småjobb? Kjenner du noen som trenger litt hjelp med ting og kan gå direkte til dem?

Anonymkode: c3585...4e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...