felgen Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei! Jeg har hatt tre prøveperioder på letrozol nå, og nå har jeg virkelig blitt forvirret. For hver syklus har jeg fått fler og fler bivirkninger, samtidig som syklusene har blitt kortere. Forrige mens blødde jeg i over to uker (helt uvanlig for min del), og eggløsningen kom tidligere enn ellers. I går var jeg 12 dpo, og da begynte jeg plutselig å blø igjen. Ingen smerter eller spotting i forkant, kun friskt blod. Tenkte selvsagt at det var mensen som kom litt tidlig, men nå har det stoppet opp igjen. Skal etter planen begynne på ny runde med leteozol i morgen, men er litt skeptisk siden blødningen har stoppet. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg en blødning som varte i ca et døgn på ikm. Vil selvsagt ta en test for å sjekke, men erfaringsmessig får jeg ikke positive tester før flere dager etter ikm. Dersom jeg mot all formodning er gravid kan jo letrozol være skadelig for barnet. Så, damer, mitt spørsmål til dere er - hvordan har letrozol påvirket deres sykluser og blødninger?
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Festeblødning? Jeg har nettopp hatt andre runde med letrazol nå, og har fått en del forandringer, men de er bare positive.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Skal du begynne på letrozol så kjapt? Trodde dette var noe man tok fra syklusdag 3 ca.. Hvis du er 12-13 dpo så virker det rart å skulle begynne på det igjen. Sikker på at du ikke har misforstått...? For all del, du må gjøre som legen og du har avtalt, men ville nå ventet til en evt. graviditet kan avkreftes. Ring gynekologen din? Anonymkode: 81a4f...727
felgen Skrevet 10. september 2018 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2018 Takk for svar, begge to! Kan selvsagt være festeblødning, for så langt har det vært veldig sparsomt hvis det er en mens. Du har helt rett, skal begynne på syklusdag tre, definert som dag nummer tre med "skikkelig mens", som gyn sa. Det blir i og for seg i dag, hvis man regner rødt blod som skikkelig mens. Er 14 dpo i dag, så enig i at det er vel tidlig. Jeg har prøvd å ringe til gyn i dag, men ikke fått fatt i henne. Prøver igjen i morgen, men valgte å ikke ta tabletten i dag for sikkerhets skyld. Takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå