AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Jeg har blitt veldig glad i shampobar (shampo i fast såpestykke) fra Lush. Men jeg er sjelden på der det er Lush-butikk så lurte på om noen har tips om andre steder som selger det? Vanlige norske butikker/kjeder helst, men norsk nettbutikk kan også være aktuelt. Anonymkode: 30831...d2e
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Jeg kjøpte nettopp en fra eBay:) Anonymkode: 4d0e2...a41
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Lush har jo egen nettbutikk? https://www.lushnorge.no/butikk/har/sjampo-i-fast-form Anonymkode: 28a5e...f38
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 On 9/10/2018 at 3:58 PM, AnonymBruker said: Lush har jo egen nettbutikk? https://www.lushnorge.no/butikk/har/sjampo-i-fast-form Anonymkode: 28a5e...f38 Takk, jeg vet, men håpte å få tips om andre butikker/produsenter også, har lyst å prøve litt forskjellige I tillegg er jeg skikkelig dårlig på netthandel (får aldri summa meg til å bestille og plutselig er jeg tom for shampo 🙈), så hvis det finnes andre fysiske butikker som har er det av stor interesse! On 9/10/2018 at 1:06 PM, AnonymBruker said: Jeg kjøpte nettopp en fra eBay:) Anonymkode: 4d0e2...a41 Hvor kjøpte du fra da? Syntes shampo i fast form er genialt, så drøy i bruk, og slipper plastemballasje helt! De fra Lush lukter veldig godt, liker spesielt "honey i washed mye hair", men kunne ønske det var flere butikker og merker som førte det. Tenkte kanskje helsekost eller Bodyshop kunne ha, men ikke funnet! Ts Anonymkode: 30831...d2e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 Søk på grimshave på Instagram Anonymkode: 4448c...323
282_NaughtySpark Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 (endret) Alveland.no er en norsk nettbutikk som jeg har kjøpt shampobar fra før, har ikke sjekket nettbutikken deres på en stund nå, men mulig de fører det ennå. Edit: Nå kjøper jeg stort sett fra en familiebedrift i USA, jeg så nå at Alveland, fremdeles, kun hadde én sjampobar, der jeg kjøper fra har de sånn ca ørten, med masse deilige lukter og ingredienser. Det koster en del i frakt, men jeg elsker produktene derfra, så jeg punger gjerne litt ut for det. chagrinvalleysoapandsalve.com Endret 11. september 2018 av 282_NaughtySpark Tillegg
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #8 Skrevet 11. september 2018 5 hours ago, Gnurr said: Finnes det i balsam også? Lunsj har balsam i fast form ihvertfall Anonymkode: 30831...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå