Gjest manic Skrevet 15. mars 2005 #1 Skrevet 15. mars 2005 Musikk sier masse om folk, så i den forbindelse lurer jeg på hva som er ditt/dine favorittalbum nå for tida? Ikke de beste gjennom tidene, men et eller flere du har dilla på nå Mine må bli : M Ward - Transistor Radio, The Arcade Fire - Funeral Beck - Guero
Dru Skrevet 15. mars 2005 #2 Skrevet 15. mars 2005 Ljungblut - The other side of all things/Influences for a new album Ventet på den plata i et halvt år, og nå har den endelig kommet
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #3 Skrevet 15. mars 2005 D'angelo - Voodoo Joni Mitchell - Mingus / Blue John Coltrane - A Love Supreme Ane Brun - Spending Time w. M /A Temporary Dive Lennie Tristano - Lennie Tristano Eric Clapton - Rush (motion picture soundtrack)
Belba Skrevet 15. mars 2005 #4 Skrevet 15. mars 2005 D'Angelo: Brown Sugar Smashing Pumpkins: Adore Joni Mitchell: Blue
Gjest Aurélie Skrevet 15. mars 2005 #5 Skrevet 15. mars 2005 Noen av mine favoritter: Jeff Buckley - Grace U2 - The Joshua Tree U2 - Achtung Baby The Clash - London Calling Neil Young - Harvest Nirvana - Nevermind Metallica - The Black Album Depeche Mode - Black Celebration ...and many mooore
Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. mars 2005 #6 Skrevet 15. mars 2005 Counting Crows- August and everything after
Piñacolada Skrevet 15. mars 2005 #7 Skrevet 15. mars 2005 Beatles - White Album Paul McCartney - Ram Daft Punk - Discovery Alanis Morissette - Jagged Little Pill Nirvana - Nevermind Pearl Jam - Ten Faith No More - The Real Thing Fantastiske, tvers gjennomførte album alle sammen.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #8 Skrevet 15. mars 2005 Beatles - White Album Beatles - Rubber Soul REM - Murmur REM - Automatic for the people REM - Unplugged completely (bootlegkupp!) Walkabouts - Satisfied mind Chris & Carla - Life full of holes Clash - London calling Midnight Choir - Amsterdam stranded Neil Young - Harvest Jayhawks - Blue earth Jayhawks - Hollywood Town Hall Rovers - Cowboy Elephant Proclaimers - Sunshine on Leith Wilco - Summerteeth The International Tussler Society - The International Tussler Society DJEEEEZ - dette kan bli en lang liste!
tommeline Skrevet 15. mars 2005 #9 Skrevet 15. mars 2005 Midnight Choir - Amsterdam stranded :enig_animasjon: Absoulutt et av de beste albumene i cd-hyllen min. Anbefales!
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2005 #10 Skrevet 15. mars 2005 SAYBIA-These Are The Days MADRUGADA-The Nightly Disease WITHIN TEMPTATION-Mother Earth
Gjest kenneth Skrevet 15. mars 2005 #11 Skrevet 15. mars 2005 The September When - Mother, I've been kissed Bryan Adams - Reckless The Cranberries - No need to argue Queensrÿche - Operation Mindcrime Suede - Coming up The Gathering - Nighttime birds Theatre of tragedy - Muzik James - Seven Sissy Wish - You may breathe Madrugada - Industrial silence
*M* Skrevet 16. mars 2005 #12 Skrevet 16. mars 2005 John Mayer - Rooms For Squares Alanis Morisette - Jagged Little Pill Damien Rice - O Coldplay - A Rush Of Blood To The Head Nirvana - Nevermind Jeff Buckley - Grace
nyibyen Skrevet 16. mars 2005 #13 Skrevet 16. mars 2005 Tom Waits - Alice 16 horsepower - folklore current 93 - calling for vanished faces Squirrel nut zippers - hot Blood axis - gospel of inhumanity death in june - kapo Tim buckley - happy sad Nick Drake - alt Norsk: madrugada - industrial silence kaizers - ompa til du dør og kongen av konger: Ivar Medaas 50 beste! og så er jeg 60-talls-fetisjist og digger beatles, kinks, monkees, og alt som verre er! og jeg står gjerne opp om morgenen til CD med Cab Calloway (ho-de-ho!)
Ingeborg Skrevet 16. mars 2005 #14 Skrevet 16. mars 2005 Sånn akkurat nå for tida: "Rollerskating" - Bertine Zetlitz "Luring" - Odd Nordstoga "Twentysomething" - Jamie Cullum Soundtracket fra "Love Actually" "Let them eat cake" - Motorpsycho ... litt utypisk liste til meg å være. Men det som surrer og går i disse dager, i hvert fall.
Gjest Cerise Skrevet 16. mars 2005 #15 Skrevet 16. mars 2005 Hmm. for øyeblikket tror jeg at det må bli Keane - Hopes and fears Minor Majority - Up for you and I *lovely*
Gjest Spacegirl Skrevet 16. mars 2005 #17 Skrevet 16. mars 2005 Nightwish med albumet "Once". Og Vanessa Mae
Gjest Gjesta Skrevet 16. mars 2005 #18 Skrevet 16. mars 2005 Tom Waits - Alice 16 horsepower - folklore current 93 - calling for vanished faces Squirrel nut zippers - hot Blood axis - gospel of inhumanity death in june - kapo Tim buckley - happy sad Nick Drake - alt Norsk: madrugada - industrial silence kaizers - ompa til du dør og kongen av konger: Ivar Medaas 50 beste! og så er jeg 60-talls-fetisjist og digger beatles, kinks, monkees, og alt som verre er! og jeg står gjerne opp om morgenen til CD med Cab Calloway (ho-de-ho!) :oops: :oops: så vet jeg ikke hvem noen av de der er....
nyibyen Skrevet 16. mars 2005 #19 Skrevet 16. mars 2005 :oops: :oops: så vet jeg ikke hvem noen av de der er.... foxy, bare si fra hva du vil låne
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2005 #20 Skrevet 16. mars 2005 Just nu; Sonata Arctica - Reckonning night Hammerfall - Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken Paradise Lost - One Second Bortsett fra dette hører jeg endel på enkeltsanger som plopper opp i hjernen min. Så her er min musikkliste for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå