AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Har truffet en fyr og tidspunktet for når det blir aktuelt å ha sex nærmer seg. Han har hatt sex med 10+ og jeg med 4. Er så redd for at det skal bli en dårlig opplevelse... Han har sagt at han elsker å bli sugd, jeg har ikke gjort det på flere år. Noen som har noen trøstende ord eller tips? Anonymkode: 7e5ba...493
blaffen Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Ikke annet enn det sikkert går bra. Åpne en flaske vin sammen, drikk et halvt glass, så forteller du han at du er dritnervøs fordi det er lenge siden sist, eller at du er så gira på å gjøre et godt inntrykk at du er redd for drite deg ut fullstendig.. Er han noe å samle på så forstår han og tar det pent, eller kanskje han er nervøs selv og da kan dere hoppe til køys og spille rollespillet 'første gang og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre'. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Er dette en rent sextreff? Du burde kanskje velge en mann du faktisk har en relasjon med om du er nervøs. Anonymkode: 770ab...8e9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en rent sextreff? Du burde kanskje velge en mann du faktisk har en relasjon med om du er nervøs. Anonymkode: 770ab...8e9 Nei, har snakket mye med han og truffet han flere ganger. Anonymkode: 7e5ba...493
Jr.Garcon Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har truffet en fyr og tidspunktet for når det blir aktuelt å ha sex nærmer seg. Han har hatt sex med 10+ og jeg med 4. Er så redd for at det skal bli en dårlig opplevelse... Han har sagt at han elsker å bli sugd, jeg har ikke gjort det på flere år. Noen som har noen trøstende ord eller tips? Anonymkode: 7e5ba...493 Har du noen mulighet til å rekke å få pult/sugd en 8 til 14 andre menn før du skal ha sex med han? Hvis ikke så 😕 Eveeeeentuelt om han er glad i deg og dere har en relasjon, da blir det nok uansett bra for begge. Endret 9. september 2018 av Jr.Garcon
Gjest Alterego666 Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Hvis dere begge ønsker sterkt at dette skal bli bra over tid, så er sannsynligheten stor for at nettopp det skjer. Har er også nervøs og usikker. Møt ham på samme måte som du vil han skal møte deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå