Djungelvrål Skrevet 9. september 2018 #21 Skrevet 9. september 2018 Har hatt både orgialkakao og bakekakako. Kjenner ingen forskjell og bruker samme til både drikke og baking. Kjøper den som er billigst.
Ariana807 Skrevet 9. september 2018 #22 Skrevet 9. september 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Brownie skal jo gjerne være litt mørk og kraftig i smaken, kanskje det blir bedre i vanlig sjokoladekake. Anonymkode: a6a5f...a32 Nesten så jeg finner fram kjøkkenmaskinen med en gang 😅😂 Får kanskje teste dette ut å lage noe helt vanlig sjokoladekake i helgen så evt. rapportere tilbake for på brownis så var det stor forskjell! Jeg ble helt forbløffa! Bakverke var jo ikke til å kjenne igjen på smaken sammenligna med hva jeg hadde laget før. Med den orginale kakaoen, så smakte brownisen ganske likt «toro brownies», mens med bakekakao... smakte helt annerledes, noe jeg kun har smakt en annen gang da jeg spiste hjemmelaga brownis hos en venninne, dog spurte ikke henne hvilken kakao hun hadde brukt 😂 Men får kanskje ta et lite eksperiment i helga, for nå ble jeg litt nysjerrig! 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #23 Skrevet 10. september 2018 17 timer siden, Ariana807 skrev: Nesten så jeg finner fram kjøkkenmaskinen med en gang 😅😂 Får kanskje teste dette ut å lage noe helt vanlig sjokoladekake i helgen så evt. rapportere tilbake for på brownis så var det stor forskjell! Jeg ble helt forbløffa! Bakverke var jo ikke til å kjenne igjen på smaken sammenligna med hva jeg hadde laget før. Med den orginale kakaoen, så smakte brownisen ganske likt «toro brownies», mens med bakekakao... smakte helt annerledes, noe jeg kun har smakt en annen gang da jeg spiste hjemmelaga brownis hos en venninne, dog spurte ikke henne hvilken kakao hun hadde brukt 😂 Men får kanskje ta et lite eksperiment i helga, for nå ble jeg litt nysjerrig! Ja gjør det og oppdater oss👍😊 Anonymkode: a6a5f...a32 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå