Gå til innhold

Hunden min går i sirkler

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg har en liten Pomeranian på snart 4 mnd som oppfører seg veldig merkelig.. for det første så virker det ofte ikke ut som om han klarer å se oss/ting som ikke lager lyd eller beveger seg. Vet noen om det er mulig med synstest for hund? For det andre så går han rundt i sirkler KONSTANT. Han jakter ikke på halen sin, men går rundt og rundt og rundt mot venstre.. dette gjør han inne, hele tiden når vi går tur, når vi leker. Uansett hva vi gjør og hvor vi er.. vet noen hva som kan være årsaken? Er ganske nervøs her jeg sitter. 

Endret av Edie
endret tittel etter TS ønske
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til dyrlegen med han

Skrevet

Hva med å dra til det som heter veterinær?

Anonymkode: ed44e...0fb

Skrevet

Det er risikoen ved å kjøpe en rase som er avlet ihel. Har sett en cavalier king cocker spaniel som ikke klarte å slutte med klø-bevegelse med bakbeinet, fordi hjernen deres er avlet slik at den ikke passer i skallen - så det kom press på feil nerve. 

Få den til veterinær, og hvis dere finner ut at det er noe galt med den: steriliser den og ikke bruk den til avl!

• Liker 5
Skrevet

Ja, jeg var hos dyrlegen for noen uker siden og han sa at det muligens var siden vi akkurat kom hjem fra en uke i en annen by i Norge.. han sa også at det kom sikkert til å gå over, men det blir bare verre og verre. Tenkte å ringe dyrlegen igjen i morgen, men jeg klarer ikke å få ro i sjela når jeg ser på den vesle tassen som bare løper rundt og rundt og rundt...

Skrevet

Får du kontakt med hunden? Jeg hadde rett og slett kontaktet en annen veterinær! Det var en veterinær som sa at patten til tispa mi bare skulle få være i fred (var kjempestor). Den vokste seg mye større på kort tid og jeg kontaktet en annen veterinær som ville fjerne patten med EN gang. 

Anonymkode: c41c9...86b

Skrevet

Ja, dersom jeg lager smattelyder får jeg han utav det, men han begynner raskt på igjen.. det er blitt en helt manisk oppførsel hvor han tar en runde mellom hver matbit. Av oppførselen hans tenker jeg at han kan umulig ha det godt, men jeg forstår ikke hva som «ikke er godt» for å si det slik.

Skrevet

Hvor lenge har dette pågått? Uansett må du ta hunden til veterinær, dette er ikke normalt.

• Liker 1
Skrevet

Han har gjort det siden jeg fikk han da han var 9 uker, men både oppretter og dyrlege sa det var siden han var innom 2 hjem før han kom til meg og at d var tegn på stress. Men nå har han jo hatt en stabil og ålreit hverdag i nesten 2 mnd og det blir bare mer og mer sirkler på han.. skal ringe dyrlege i morgen, men hønemor som jeg er så klarer jeg ikke å vente til da.

Skrevet

Ville prøvd å kontakte en annen veterinær. 

Var han slik før du fikk han også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...