Gå til innhold

Hva har skjedd med melkesjokoladen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte idag en Freia melkesjokolade den helt vanlige uten noe. Men den smaker så annerledes enn det jeg husker den?

Spiser mest Troika og New Energy når jeg spiser sjokolade. Mulig det bare er uvant siden det er lenge siden jeg har smakt den, men husker den som helt annerledes. Var det ikke mye mer kakao  smak før og med svakt svakt hint av vanilje? Nå smaker den så veldig søtt og 3 ruter gjorde meg småkvalm. Guttungen sa nei takk til en bit til også. Andre som har merket noen forskjell?

Anonymkode: 4d399...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting den smaker da som den alltid har gjort.

Den gjorde ihvertfall det i går da jeg kjøpte en. Kan ikke tro at smaken kan ha forandret seg fra i går til i dag.

Skrevet

Da er det mulig smaken min som har endret seg, men like greit. Kunne jo sette til livs en 200 gr på fem minutter før. Greit å bli forsynt etter tre ruter 😅

Skrevet
4 minutter siden, Stella Rose skrev:

Kjøp Nidar sin, mye bedre.

Ja, den er veldig god. Det er sånn jeg huske Freia!

Skrevet

Nidar sin smaker som freia sin var i "gamledager". Vet ikke hva de har gjort med melkesjokoladen, men den er ikke like god lengre, føler den er så pepra med sukker at den gjør vondt å spise den.

Anonymkode: b90d7...54f

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker den fortsatt men den virker mer "smøraktig" 🤔 Klarer ikke like mange ruter som før.

Skrevet
33 minutter siden, toothfairy skrev:

Jeg liker den fortsatt men den virker mer "smøraktig" 🤔 Klarer ikke like mange ruter som før.

Ja smør aktiv og veldig søtt. 

Skrevet

Noe jeg har reagert på er at de der minste melkesjokolade smaker veldig anderledes, de er rett og slett uspiselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...