AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Har bare den hvite fra Jan Thomas, men tør ikke bruke den da jeg føler jeg bare glitrer. 🤪 Kjører ikke den populære Kardashianlooken i sminken, og liker å se mer naturlig ut. Men kunne tenkt meg en litt dewy frisk look over kinnbeina. Noen gode forslag? Eller vil det alltid glitre? Og burde man ha en med litt farge og ikke helt hvit? 🤔 Anonymkode: 65144...6b7
Bambi1995 Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Jeg bruker den som er i «make your x regret» palettet til makeup mekka. Syntes ikke den glitrer! evnt ser jo den nye highlighteren deres god ut, how we dew heter den
Nerine_ Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Jeg liker MAC lightscapade. Gir en fin "naturlig" glød😊 2
Vampen Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Mine favoritter er Jeffree Star og Colourpop. Til daglig bruker jeg mest JS i fargen Peach godess. 1
skogsbaer Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 Jeg bruker denne fra Loreal med litt rosa i, fornøyd. https://www.vita.no/loreal-lm-highl-droplets-merry-metals-1-stk The Balms Mary-Lou Manizer er også veldig bra, mer shimmer enn glitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå