AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Jeg har veldig lyst til å begynne å trene - motivasjonen er på topp. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal starte! Jeg kan ikke løpe noe særlig grunnet beinhinnebetennelse, og jeg er veldig svak i hele kroppen. Jeg ønsker å bli sunn og sterk, men jeg kan ikke bare melde meg på en gruppetime e.l., fordi jeg er så svak. Noen som har noen gode tips? T.o. er jeg 35 år, har 5-10 kilo for mye, og har de siste årene ikke prioritert min egen helse pga barn. Nå derimot begynner barna å bli store så nå har jeg tid:-) Anonymkode: 30e2a...77c
Ild Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Hvordan begynne? 1) motivasjon (check) 2) sett i gang med "noe" (fyll inn det som passer for deg, det kan være svømming, sykling, styrke, yoga og sikkert veldig mye annet). Gruppetimer finnes også for svake, så hvis det er noe du har lyst til, så gå for det! Ellers kan du finne treningsvideoer på youtube og trene deg opp hjemme. Prøv feks butt bible level 1 upper & lower body (styrke for hele kroppen). Det finnes også kondisjonsfremmende apparater på treningssenter dersom du ønsker å trene det selv (ikke i sal & ikke løping). Andre alternativer er apper på mobilen: "7 minute work out" er for eksempel en god start! 3) repeter pkt 2 så ofte du har bestemt deg for Lykke til, ikke la det beste bli det godes fiende, start med noe som er lett å komme i gang med for deg
AnonymBruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Hvordan komme i gang uten motivasjon da?👀😭 Anonymkode: 91989...f96
Inwe Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan komme i gang uten motivasjon da?👀😭 Anonymkode: 91989...f96 Fake it to you make it. Tenk at du vil trene, at du gleder deg til trening. Uansett om det er sant eller ikke vil du sakte, men sikkert begynne å ville dra på trening. Utfordringen er å fortsette og tenke slik, man kan styre tankene sine, men det krever at du ikke gir opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå