Gå til innhold

Nettsted for sextreff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tinder?

Anonymkode: bacea...97b

Skrevet

Alle sier at Tinder er så bra, men vi har prøvd å finne en dame som han (mannen min) kan bare pule, og det har gått dårlig. Ingen match. Mange av de damene skriver i profilen sin at de er kun ute etter noe seriøst. Litt frustrerende med Tinder og null match :P
Han får dra ut på byen tenker jeg. 

Anonymkode: 94f9e...b23

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
23 timer siden, SlemUlv skrev:

Dessuten er det STOR forskjell på en mann som vil finne sexpartner, og en kvinne som vil. Dessverre. 

Som en mann som i perioder har lett etter sexpartnere på nett, våger jeg påstanden at det ikke er VELDIG vanskelig å finne sexpartnere selv for menn. Man må være en god versjon av seg selv, ikke lyve, og våge å eksponere seg selv. 

Det er mye sutring blandt menn, og det er kontraproduktivt i denne sammenhengen.

Skrevet
1 hour ago, Alterego666 said:

Som en mann som i perioder har lett etter sexpartnere på nett, våger jeg påstanden at det ikke er VELDIG vanskelig å finne sexpartnere selv for menn. Man må være en god versjon av seg selv, ikke lyve, og våge å eksponere seg selv. 

Det er mye sutring blandt menn, og det er kontraproduktivt i denne sammenhengen.

Det er ikke så rart at mange menn opplever at det er vanskelig å finne en sexpartner på nett. 

Svært mange menn tror av en eller annen grunn at det holder med å sende en melding med "Pule?", "sex nå?" eller lignende. 

Gjerne fulgt av et bilde av snoppen sin. 

Hvis de tror at det blir noe på dem på den måten er det ikke rart de blir skuffet. 

SÅ vanskelig er det faktisk ikke, men det krever litt mer enn enstavelsesord og pikkbilder

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, LiseOslo skrev:

Det er ikke så rart at mange menn opplever at det er vanskelig å finne en sexpartner på nett. 

Svært mange menn tror av en eller annen grunn at det holder med å sende en melding med "Pule?", "sex nå?" eller lignende. 

Gjerne fulgt av et bilde av snoppen sin. 

Hvis de tror at det blir noe på dem på den måten er det ikke rart de blir skuffet. 

SÅ vanskelig er det faktisk ikke, men det krever litt mer enn enstavelsesord og pikkbilder

Ja, det er dette jeg forsøker å overkomme når jeg har prøvd å være «en god versjon av meg selv». 

• 4 år senere...
Skrevet

var på tinderdate med en dame som etter å ha tatt profilbildene sine gikk opp til iallefall 200kg.
fyfan den følelsen. hadde ingen aning om va jeg skulle gjøre, hadde mest lyst å snu i døra.

Skrevet

Du reiser kanskje til min by, så gjerne kantakte meg på pm

Skrevet

Bare å ta en tur på byen der du skal det, så kan du selektere bort og velge etter egne preferanser, må være et bedre alternativ for hva du vil enn å leite opp noen på nettet.

Skrevet
Made4u skrev (22 timer siden):

Bare å ta en tur på byen der du skal det, så kan du selektere bort og velge etter egne preferanser, må være et bedre alternativ for hva du vil enn å leite opp noen på nettet.

Problemet med å gå på byen er at det er vanskelig å se hva folk søker. Det er lett å kaste bort tid. Hva er gode nettsteder i 2022?

Anonymkode: e6d95...c7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet med å gå på byen er at det er vanskelig å se hva folk søker. Det er lett å kaste bort tid. Hva er gode nettsteder i 2022?

Anonymkode: e6d95...c7a

Aner ikke hva som er gode nettsteder i 2022, og aner heller ikke hva som var det i 2015 eller 2010 for den saks skyld, selv har jeg aldri søkt mot slike sex-treff. Men lykke til i den jakten.

Skrevet

Tinder lett 

Anonymkode: bcaac...6bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...