AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei! Er det noen her som har tatt privatisteksamen i f.eks. kjemi 1 og fysikk 1 som har lest til dette på egenhånd? Hvordan lærte du deg forsøkene? Har hørt at man ofte bare må beskrive hva man gjør på eksamen på grunn av tidsmangel, vil det da holde å pugge forsøkene som står i kompetansemålene ? Har noe laberfaring fra før (men lenge siden), så mulig jeg klarer å utføre praktisk også... men ja, kjenner dette gjør meg litt nervøs for å ta opp disse fagene! Ønsker toppkarakter! Anonymkode: 4cc5d...ff7
Celaeno Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Jeg hadde muntlig praktisk eksamen i naturfag. Jeg tok det på nett gjennom Sonans og de hadde masse videoer på nett med forsøkene i tilegg til at man kunne melde seg på et Labkurs hvor de gikk gjennom de mest vanlige forsøkene. jeg gruet meg veldig fordi jeg trodde jeg måtte gjøre forsøket med alt utstyr osv, men det måtte man ikke. Forsøket jeg fikk var å forklare redoksreaksjoner ved hjelp av Daniellecellen og da bare tegnet jeg på tavla Fikk 6´er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå