AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei Sluttet på pillen i mai, har hatt sykluser på 28-40 dager. Siste mens var 28 juli til ca 1 august. Er nå på dag 43 i syklusen. Vi har ikke hatt sex mer enn en gang i uken, så sjansene for å være gravid er nok ikke veldig stor. Vet ikke om jeg har hatt eggløsning siden jeg ikke har testet dette. Hvor lenge bør man vente for å ta en graviditetstest for et så sikkert svar som mulig? Jeg har hatt hodepine hver dag hele denne uken og ømme brystvorter i går og idag, men dette kan vel være helt tilfeldig. I følge Womanlog appen har jeg eggløsning nå, men jeg skjønner ikke hvordan den regner seg frem til det. Siden jeg egentlig skulle hatt mensen for lengst 😅 Anonymkode: 3c377...216
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Hei:) Den har kanskje beregnet neste eggløsning (med hensyn til mensen som aldri kom). Det kan også være at eggløsningen har blitt kraftig forsinket (det kan skje!), for det du beskriver er typiske eggløsningssymptomer hos meg ihvertfall. Min eggløsning ble forsinket og kom da jeg egentlig skulle hatt mensen. Trodde jeg var gravid, men den gang ei:) Likevel er jo disse symptomene tegn på graviditet også, og det er helt innafor å ta en test. Det ville jeg gjort. Den burde tas på morgenurin (hehe om ikke du får mensen i natt..det er så typisk) Anonymkode: d4923...f4f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei:) Den har kanskje beregnet neste eggløsning (med hensyn til mensen som aldri kom). Det kan også være at eggløsningen har blitt kraftig forsinket (det kan skje!), for det du beskriver er typiske eggløsningssymptomer hos meg ihvertfall. Min eggløsning ble forsinket og kom da jeg egentlig skulle hatt mensen. Trodde jeg var gravid, men den gang ei:) Likevel er jo disse symptomene tegn på graviditet også, og det er helt innafor å ta en test. Det ville jeg gjort. Den burde tas på morgenurin (hehe om ikke du får mensen i natt..det er så typisk) Anonymkode: d4923...f4f Tusen takk for svar Visste ikke at eggløsning kunne være så forsinket, men kroppen er nok ikke helt i sjakk igjen etter pilleslutt. Nå har jeg smerter i magen som er helt like som menssmerter, så jeg får vente å se om mensen dukker opp i løpet av natten eller morgendagen. Jeg har aldri merkert noe symptomer på eggløsning tidligere, men det gjør man kanskje ikke når man går på pillen Anonymkode: 3c377...216
Avalon Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar Visste ikke at eggløsning kunne være så forsinket, men kroppen er nok ikke helt i sjakk igjen etter pilleslutt. Nå har jeg smerter i magen som er helt like som menssmerter, så jeg får vente å se om mensen dukker opp i løpet av natten eller morgendagen. Jeg har aldri merkert noe symptomer på eggløsning tidligere, men det gjør man kanskje ikke når man går på pillen Anonymkode: 3c377...216 Du har ikke eggløsning når du bruker hormonprevensjon, så derfor er det ikke rart du ikke har kjent det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå