Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om disse menneskene? Jeg tar trappene hver gang.

Anonymkode: fa05b...bf2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke over det. Jeg tar trappene selv de dagene jeg har helse til det.

Anonymkode: 088bb...55d

• Liker 3
Gjest Stella Rose
Skrevet

Det er noe jeg aldri har tenkt noe om.

Skrevet

Jeg orker ikke å gå å bry meg med hva alle foretar seg. Selv tar jeg heisen, men det er på grunn av skader jeg har, men de syns ikke, men om folk har for lite å foreta seg må de da gjerne dømme meg for det. Sier mer om dem i grunn. 

Anonymkode: 42f48...1d7

• Liker 6
Gjest Klodrian
Skrevet

Kan være ulike grunner til at man tar heisen. Trenger ikke kun å være synlige lidelser som forårsaker for eksempel smerter. 

Skrevet

Det trenger jo ikke være synlig hvorfor noen tar heisen. Jeg er helt funksjonsfrisk, men det hender seg jeg tar heisen fordi jeg har sånn gangsperre at jeg faktisk ikke kommer meg opp trappene:P

Anonymkode: 56bac...50e

• Liker 2
Skrevet

Den eneste gangen jeg tenker noe om det, er når de snapper heisen foran nesen min så jeg må vente på neste. At man trenger en grunn til å ta heisen, foruten å komme fra en etasje til en annen, var nytt for meg. 

Anonymkode: 13c53...a3d

• Liker 11
Gjest theTitanic
Skrevet

Høres ut som om du kun ønsker oppmerksomhet fordi du velger å bruke energi på å gå trapper. Fikk du foret egoet? Et passiv agressivt spørsmål som lyser opp at du gjør en heroisk innsats mens heisbrukere er noen dovenpelser. 

Finnes heis så bruker jeg den, med mindre den er supertreig så trappen er raskeste alternativ. 

Skrevet

Eneste jeg tenker om mennesker som tar heis, er at de må lære seg å vente til folk har gått ut av heisen, før de selv går inn :) Ellers får folk gjøre som de vil

• Liker 1
Skrevet

Må man ha en grunn til å ta heisen?

Jeg er astmatiker og i dårlige perioder så tar jeg heisen, selv en etasje. 

Tenker aldri over om folk tar heisen eller går, bryr meg svært lite om det kjenner jeg. 

Anonymkode: 129c3...d16

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner haugevis av helt vanlige, funksjonsfriske mennesker som foretrekker å ta heis, tenker absolutt ingenting om det. Liker trapper best selv forutsatt at jeg ikke bærer veldig tungt eller at trappene leder til et helt annet sted enn heisen og sjansen er stor for at jeg roter meg bort. 

Anonymkode: a41b2...6a7

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke en dritt om det. 

Anonymkode: d35ec...082

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med stor koffert og hotellrom i 12 etasje også?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at: "Oi, der er en heis. Den tar jeg, gitt." Så fremt den ikke er opptatt av noen som har tenkt det samme.

• Liker 1
Skrevet

Tenker overhodet ingenting. Folk må få gjøre akkurat som de vil.

• Liker 2
Skrevet

Ich heisse!

Anonymkode: d35ec...082

Skrevet

Tenker ingenting. Selv er jeg frisk og kunne godt tatt trappene oftere, men jeg gidder ikke. 

Anonymkode: 81f40...c07

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av disse menneskene

Skrevet
1 time siden, Klodrian skrev:

Kan være ulike grunner til at man tar heisen. Trenger ikke kun å være synlige lidelser som forårsaker for eksempel smerter. 

Man må ikke ha noen grunn. Hvorfor er det ikke lov å være lat uten at andre skal blande seg i det?

• Liker 1
Skrevet

De eneste gangene jeg tenker over heisbruk, er når jeg er med en slektning som sitter i rullestol. Da er det irriterende at andre som kom "etter oss i køen", forter seg inn når heisen blir ledig. Rullestolen tar såpass mye plass at det er ikke plass til mer enn 1-2 personer + rullestol samtidig.

Anonymkode: b6073...8d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...