Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg holder på med sosionomutdannelsen og lurer på å søke praksis på NAV neste høst i håp om å få jobb videre.

Er det noen som jobber på NAV her? Hva er arbeidsoppgavene deres? Er det vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver? Hva er greit og hva er utfordrende?

Anonymkode: cc347...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg holder på med sosionomutdannelsen og lurer på å søke praksis på NAV neste høst i håp om å få jobb videre.

Er det noen som jobber på NAV her? Hva er arbeidsoppgavene deres? Er det vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver? Hva er greit og hva er utfordrende?

Anonymkode: cc347...53c

Vil du jobbe i nav bør du skaffe deg praksis det nå, da så siller du sterkere ved jobbsøking der senere☺

Anonymkode: 5d51b...ff0

Skrevet

Har jobbet i NAV Forvaltning. Syntes det var veldig spennende. Er ikke spesielt vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver, man får god opplæring og det er alltids noen man kan spørre om hjelp. Kanskje den første dagen/de første dagene kan det virke som mye å huske på, men man kommer jo inn i det etter hvert. De første dagene syntes jeg datasystemet var avansert, men det gikk fort over etter hvert som man begynte å huske hva man skulle gjøre. 

Anonymkode: bc7ea...423

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...