AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hei! Jeg holder på med sosionomutdannelsen og lurer på å søke praksis på NAV neste høst i håp om å få jobb videre. Er det noen som jobber på NAV her? Hva er arbeidsoppgavene deres? Er det vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver? Hva er greit og hva er utfordrende? Anonymkode: cc347...53c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg holder på med sosionomutdannelsen og lurer på å søke praksis på NAV neste høst i håp om å få jobb videre. Er det noen som jobber på NAV her? Hva er arbeidsoppgavene deres? Er det vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver? Hva er greit og hva er utfordrende? Anonymkode: cc347...53c Vil du jobbe i nav bør du skaffe deg praksis det nå, da så siller du sterkere ved jobbsøking der senere☺ Anonymkode: 5d51b...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Har jobbet i NAV Forvaltning. Syntes det var veldig spennende. Er ikke spesielt vanskelig å komme inn i arbeidsoppgaver, man får god opplæring og det er alltids noen man kan spørre om hjelp. Kanskje den første dagen/de første dagene kan det virke som mye å huske på, men man kommer jo inn i det etter hvert. De første dagene syntes jeg datasystemet var avansert, men det gikk fort over etter hvert som man begynte å huske hva man skulle gjøre. Anonymkode: bc7ea...423
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå