AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Del Skrevet 9. september 2018 Har sett så mange Disney filmer opp gjennom årene, men når jeg tenker tilbake på det så husker jeg ikke veldig mange navn på karakterene? Løvenes konge er jo greit, Eks - Simba, Scar, Timon, Pumba osv.. Men hvem husker dere godt? Nevn også gjerne fra hvem film. Anonymkode: 0e82b...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Del Skrevet 9. september 2018 Å herregud, det blir jo hundrevis, gidder ikke å ramse opp alle www.playbuzz.com/lilyanna10/a-z-disney-characters Anonymkode: 1a252...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #3 Del Skrevet 9. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, det blir jo hundrevis, gidder ikke å ramse opp alle www.playbuzz.com/lilyanna10/a-z-disney-characters Anonymkode: 1a252...0ff Hva pokker skjedde med linken....prøver igjen http://www.playbuzz.com/lilyanna10/a-z-disney-characters Anonymkode: 1a252...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #4 Del Skrevet 9. september 2018 Kowo, kiara, Bernhard, bianca, basil mus, aladin, jasmine, belle, lumiere, Aurora, Ella, Tiana, Anita, Perdi, Roger, cruella, pongo, Flekken, Minsten, sinnataggen, Kristoffer Robin, Ole brum, nasse nøff, sprett, ugla, tigergutt, Roo, todd, copper, Petter, Ariel, Dumle, Sebastian, vaiana, Erik, Jack, Anastasia, drisella osv... det var de jeg husket akkurat nå Anonymkode: 78f78...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #5 Del Skrevet 9. september 2018 Den lille havfruen: Ariel, kong Triton, Fomle, Sebastian, Ursula, Eric, Svimse Løvenes konge: Simba, Mufasa, Rafiki, Timon, Pumba, Zazu, Scar, Ted, Nala, Kiara, Kovu, Sira, Vitani, Nuka Askepott: Askepott, Gus, Lucifer, Stemoren (har hun et navn?😛), Anastasia, Drizella, den gode feen, prinsen Snøhvit: Snøhvit, den onde dronningen, sinnataggen, brille, prosit, blygen, minsten, lystig, søvnig 101 dalmatinere: Pongo, Perdita, Roger, Anita, Cruella De Vil, Flekken, Jasper, Klaus Tornerose: Aurora, Maleficent/Malefika på norsk, Prins Phillip, Flora, Fauna, Kvitrebekk Aristokattene: Thomas O’Malley, Duchess, Marie, Toulouse, Berlioz, Roquefort, Napoleon Navn som bare dukker opp i hodet: Mikke mus, Minnie mus, Donald Duck, Dolly, Langbein, Pluto, Onkel Skrue, Ole, Dole, Doffen, Pinocchio, Tingeling, Timmi gresshoppe, Bernard, Bianca, Pocahontas, John Smith, Alice, Filurkatten, Den gale hattemaker, Mowgli, Baloo, Bagheera, Shere Khan, Shanti, Kaa Og så har vi et par tusen til 🤷🏼♀️ Anonymkode: b2da1...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #6 Del Skrevet 9. september 2018 Kanskje du ikke er så glad i Disney, eventuelt film, generelt? Anonymkode: b8293...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. september 2018 #7 Del Skrevet 9. september 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett så mange Disney filmer opp gjennom årene, men når jeg tenker tilbake på det så husker jeg ikke veldig mange navn på karakterene? Løvenes konge er jo greit, Eks - Simba, Scar, Timon, Pumba osv.. Men hvem husker dere godt? Nevn også gjerne fra hvem film. Anonymkode: 0e82b...fe2 Den lille havfrue: her husker jeg Ariel, fomle, ursula, sebastian. Husker ikke flere Snøhvit: ja selvfølgelig hu sjøl altså snøhvit, den onde dronningen, av dvergene blander jeg litt engelske og norske navn: husker prosit, grumpy... eh ja det var de jeg husker Vajana. Husker bare hennes mavn. Er vel en som het Maui? Askepott. Husker ikke flere navn. Jo Prince charming Bah. Hjernteppe. Kommer ikke på flere jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #8 Del Skrevet 9. september 2018 44 minutter siden, Maleficenta skrev: Den lille havfrue: her husker jeg Ariel, fomle, ursula, sebastian. Husker ikke flere Snøhvit: ja selvfølgelig hu sjøl altså snøhvit, den onde dronningen, av dvergene blander jeg litt engelske og norske navn: husker prosit, grumpy... eh ja det var de jeg husker Vajana. Husker bare hennes mavn. Er vel en som het Maui? Askepott. Husker ikke flere navn. Jo Prince charming Bah. Hjernteppe. Kommer ikke på flere jo Ikke Maleficent engang? Anonymkode: b8293...9d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #9 Del Skrevet 9. september 2018 Får ta de det går mest i her i huset for tiden da (barna) kristoffer robin, Ole Brumm, Sprett, Ugla, Tigergutt, Nasse Nøff, Tussi, Kengu og Ru. Mikke, Minnie, Langbein, Pluto, Donald, Dolly, Klara Ku, Svarte Petter Anonymkode: 64dc3...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. september 2018 #10 Del Skrevet 9. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke Maleficent engang? Anonymkode: b8293...9d1 Haha oj shit. Det burde jeg husket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #11 Del Skrevet 9. september 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Ikke Maleficent engang? Anonymkode: b8293...9d1 4 hours ago, Maleficenta said: Haha oj shit. Det burde jeg husket Anonymkode: 1b8d7...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 27. februar 2019 #12 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Todd og Copper, i to gode venner. Fin og veldig trist film Endret 27. februar 2019 av WhiteSwan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå