Gå til innhold

Jeg er 24 år og jomfru


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.9.2018 den 13.08, Perle skrev:

Jeg tenker at det er bortkastet. Å gå glipp av en så stor del av livet i den alderen hvor man er ung og fri. 

Også synes jeg det veldig rart hvordan det er mulig å ha ungått og havne i situasjoner hvor sex er naturlig. 

 

23 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Her tenker jeg at det er et menneske som er såpass forskjellig fra meg at vi mest sannsynlig ikke vil gå godt overens.

Hvorfor bortkastet hvis man synes de fleste menn er uattraktive? Jeg er i samme situasjon som TS, er høy og blond og har fått mange tilbud men jeg klarer rett og slett ikke tenne på menn som ikke er høye, mørke og kjekke, noe som faktisk er svært få! Så når resten også må stemme så blir det vanskelig. Jeg vil ha følelser og ikke bare det fysiske. Jeg tror ikke det er sunt for kvinner å ha mange partnere da det ødelegger evnen til å skape bånd til mannen. Jeg har veldig høy sexlyst og onanerer daglig. Det vrenger seg i meg av tanken på sex uten at jeg er råforelsket i mannen.

Anonymkode: b043c...272

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor bortkastet hvis man synes de fleste menn er uattraktive? Jeg er i samme situasjon som TS, er høy og blond og har fått mange tilbud men jeg klarer rett og slett ikke tenne på menn som ikke er høye, mørke og kjekke, noe som faktisk er svært få! Så når resten også må stemme så blir det vanskelig. Jeg vil ha følelser og ikke bare det fysiske. Jeg tror ikke det er sunt for kvinner å ha mange partnere da det ødelegger evnen til å skape bånd til mannen. Jeg har veldig høy sexlyst og onanerer daglig. Det vrenger seg i meg av tanken på sex uten at jeg er råforelsket i mannen.

Anonymkode: b043c...272

Ts stiller spørsmålet om hva vi tenker om jomfruer på snart femogtjue og jeg svartekJeg mener som oppriktig det er en waist å ikke ha sex når man er ung. Og at det snodig å ikke å ha havet i en seksuelt ladet situasjon i den alderen

Hva DU og ts mener for jo være opp til dere. Hun ba oss om svar. Jeg er blond og pen jeg også, og har delvis levd av å være nettopp dette. At du er så pen, at INGEN lever opp til din forventninger høres rart ut. Jeg tror du/dere er lite seksuelle av dere, og ikke minst lite nysgjerrige. 

Ikke noe feil med det, men JA i mine verden er dette ned å unngå sex rart mtp at man har et så kort liv her på jorden og i teorien kan dø når som helst. Nei, jeg er ikke hyperseksuell, bare helt normal.

Endret av Perle
Mobilknoting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere når dere hører at en 24-åring er jomfru? Helt ærlig. Ser dere ned på henne? Tenker at hun må mangle noe ifht andre jenter? 

Jeg er 24 år og fortsatt jomfru, og jeg føler heller ikke noe lyst på sex. Jeg har ikke vært i noe forhold eller holdt på med noen. Hva tenker dere når dere hører dette om noen? Jeg spør fordi jeg ønsker helt ærlige svar :) Hva dere faktisk tenker, ikke hva dere ville sagt til noen

Anonymkode: b9046...137

Jeg tenker-  så bra at ikke alle ligger rundt :)

Reagerer ikke negativt på det heller og det med forhold osv. er jo noe du selv bestemmer. Lysten på både forhold og sex melder seg nok når du treffer den rette. Det viktigste er uansett at du gjør det du har lyst til og det som er rett for deg.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, personangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor bortkastet hvis man synes de fleste menn er uattraktive? Jeg er i samme situasjon som TS, er høy og blond og har fått mange tilbud men jeg klarer rett og slett ikke tenne på menn som ikke er høye, mørke og kjekke, noe som faktisk er svært få! Så når resten også må stemme så blir det vanskelig. Jeg vil ha følelser og ikke bare det fysiske. Jeg tror ikke det er sunt for kvinner å ha mange partnere da det ødelegger evnen til å skape bånd til mannen. Jeg har veldig høy sexlyst og onanerer daglig. Det vrenger seg i meg av tanken på sex uten at jeg er råforelsket i mannen.

Anonymkode: b043c...272

Er ikke dette en selvmotsigelse, all den tid du selv ikke har evnen til å knytte (romantiske) bånd med menn pga at de ikke er høye, mørke og kjekke nok for deg? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skriblerinna skrev:

Er ikke dette en selvmotsigelse, all den tid du selv ikke har evnen til å knytte (romantiske) bånd med menn pga at de ikke er høye, mørke og kjekke nok for deg? 🤔

Men man knytter jo ikke bånd av å ligge med hvem som helst heller. For meg er det iallefall en mulighet at prinsen kommer til slutt men om man ligger med nye stadig vekk blir det aldri noe godt utfall.

Anonymkode: b043c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Men man knytter jo ikke bånd av å ligge med hvem som helst heller. For meg er det iallefall en mulighet at prinsen kommer til slutt men om man ligger med nye stadig vekk blir det aldri noe godt utfall.

Anonymkode: b043c...272

Du virker meget bastant til å være fullstendig uerfaren på området.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Du virker meget bastant til å være fullstendig uerfaren på området.

Man trenger jo ikke selv å ha erfart ting for å ha en mening. Det er sunn fornuft at evnen til å knytte bånd blir ødelagt av for mange partnere. Man knytter bånd for å danne familie og det fuckes opp når det stadig kommer nye. Hva er ulogisk med det?

Jeg skjønner heller ikke at folk orker å ligge rundt med sånne typiske lave menn på 180 og med lite attraktive ansikt. Da er det mye bedre å ta orgasmen i egne hender.

Anonymkode: b043c...272

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger jo ikke selv å ha erfart ting for å ha en mening. Det er sunn fornuft at evnen til å knytte bånd blir ødelagt av for mange partnere. Man knytter bånd for å danne familie og det fuckes opp når det stadig kommer nye. Hva er ulogisk med det?

Ikke alle knytter bånd til alle de har sex med. Men klarer helt fint å knytte bånd til mennesker de forelsker seg i, samme hvor mange sexpartnere de har hatt.

Så jeg ser ikke logikken i tankegangen din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker med en gang at hun der skal jeg hjelpe med å ikke bli en 25 år fammel jomfru...

Anonymkode: 2ce97...a6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HerrBæsjerumpehull

Ingenting galt ved det, men personlig ville jeg heller hatt noen med mer erfaring. Og hvis det uansett er sånn at ingen menn er kjekke/høye/mørke nok for deg, ville jeg nok ikke vært aktuell for deg allikevel. Så vinn-vinn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man knytter jo ikke bånd av å ligge med hvem som helst heller. For meg er det iallefall en mulighet at prinsen kommer til slutt men om man ligger med nye stadig vekk blir det aldri noe godt utfall.

Anonymkode: b043c...272

Om det så skulle komme en prins en dag som du faktisk faller for, så vil det ikke skade din evne til å forelske deg og knytte deg til han om du har ligget med noen før. 

Jeg mener ikke å si at du skal ligge med folk når du ikke har lyst og føler deg tiltrukket, altså. Men hvis noe av grunnen til at du ikke har sex, egentlig kommer av et slags prinsipp om at du ikke vil være en "sånn en" som har sex og ikke greier å knytte seg til menn, så mener jeg du tar feil i sammenhengen der. Det virker dømmende å si sånn, og det er trist hvis det holder deg tilbake å tenke sånn. 

Selv om idealet for deg er livslang monogam kjærlighet, så kan du trygt kose deg fram til prinsen din dukker opp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Skriblerinna skrev:

Om det så skulle komme en prins en dag som du faktisk faller for, så vil det ikke skade din evne til å forelske deg og knytte deg til han om du har ligget med noen før. 

Jeg mener ikke å si at du skal ligge med folk når du ikke har lyst og føler deg tiltrukket, altså. Men hvis noe av grunnen til at du ikke har sex, egentlig kommer av et slags prinsipp om at du ikke vil være en "sånn en" som har sex og ikke greier å knytte seg til menn, så mener jeg du tar feil i sammenhengen der. Det virker dømmende å si sånn, og det er trist hvis det holder deg tilbake å tenke sånn. 

Selv om idealet for deg er livslang monogam kjærlighet, så kan du trygt kose deg fram til prinsen din dukker opp. 

Problemet mitt er egentlig at jeg ikke blir tiltrukket av noen. Det skjer en veldig sjelden gang men stort sett byr tanken på de fleste meg i mot. Jeg har mange seksuelle tanker og fantasier og jeg har aldri sagt nei når jeg egentlig hadde lyst. En gang gikk jeg så langt til å overnatte hos en fyr hvor vi klinte først men jeg klarte bare ikke gå videre. Så da lå vi der og han var frustrert mens jeg var lettet for jeg visste jeg ikke ville nyte det og derfor kom til å angre senere. De gangene jeg har følt tiltrekning har det føltes så riktig fra begynnelsen så jeg er istand til å bli forelsket men det skal mye til. Og da har andre ting ødelagt for meg/oss så det ble ikke noe.

Jeg tror jeg har det i meg å være løs om de fleste menn var min type eller jeg ikke var så kresen. Så selv om jeg absolutt kunne sett for meg å være løs under de rette omstendighetene er jeg også klar over at jeg mest sannsynlig hadde tatt skade av det i form av ødelagte tilknytningsevner. 

Anonymkode: b043c...272

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er trist, og at du ikke ANER hva du har gått glipp av, og fortsatt går glipp av...

Anonymkode: 6ee80...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skriblerinna skrev:

Om det så skulle komme en prins en dag som du faktisk faller for, så vil det ikke skade din evne til å forelske deg og knytte deg til han om du har ligget med noen før. 

Jeg mener ikke å si at du skal ligge med folk når du ikke har lyst og føler deg tiltrukket, altså. Men hvis noe av grunnen til at du ikke har sex, egentlig kommer av et slags prinsipp om at du ikke vil være en "sånn en" som har sex og ikke greier å knytte seg til menn, så mener jeg du tar feil i sammenhengen der. Det virker dømmende å si sånn, og det er trist hvis det holder deg tilbake å tenke sånn. 

Selv om idealet for deg er livslang monogam kjærlighet, så kan du trygt kose deg fram til prinsen din dukker opp. 

Ikke sikkert han prinsen er så interessert om hun har kost seg så altfor meget med altfor mange da.

Ganske kleint med damer som nesten alltid møter på en eller annen de har pult. Om han ikke er av den samme typen selv da.

Herpes osv osv osv kan jo også legge en liten demper på sjansen man har på prinsen.

Prinsen på den hvite hesten rir nok realistisk sett pent forbi hun som står på knærne i smuget og suger en ukjent kar utenfor nattklubben. Man kan ikke få ting i pose og sekk :)

 

Anonymkode: 08670...26c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24årig jomfru? Da tenker jeg at du er veldig, veldig mye mer attraktiv enn det gjennomsnittlige 24-årige kvinnemennesket anno 2018, som da allerede har latt alle slags motbydelige kryp stikke sine ekle kuker inni henne. Godt jobbet!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...