AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Ja, som tittelen sier, er det noe noe du har gjort i familielivet ditt som du ikke er stolt av? Noe du håper barna ikke husker så godt, eller ikke tok for mye skade av. Kan begynne med meg selv. For nærmere 10 år siden flyttet jeg fra eksmannen min og barnas far, og hadde forelsket meg hodestups i en ny mann. Selve bruddet med eksen var nok riktig, men ikke måten jeg gjorde ting på.. Flyttet sammen med den nye mannen innen 6 mnd, med mine to barn på 4 og 6 år på lasset. Samarbeidet med eksen ble mildt sagt dårlig, og mindre enn 2 år senere var det slutt med han nye også. I dag kan jeg så klart ikke forstå hva jeg tenkte med den gangen, virker helt sprøtt.. Trøster meg med at jeg virkelig har lært, og har prøvd å være mer stabil i ettertid. Barna mine er nå tenåringer og jeg håper ikke de har tatt for mye skade av bruddet med pappaen og påfølgende kaos med ny stefar som ikke egentlig var så interessert i å bli kjent med dem. Flere? Anonymkode: a8711...a7b
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 At jeg er en person som blir fort sliten og lar barna sitte med hver sin skjerm som "barnevakt" mens jeg sover en lengre dupp etter jobb. På helg liker jeg en lat morgen eller to også. Er ikke stolt av å tåle så lite. Anonymkode: 1bc32...d81 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå