Gå til innhold

Hvor lang syklus har du og hvilken dag har du EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

+ har du noen gang vært gravid? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syklus på 21 dager. Aner ikke EL siden jeg aldri har hatt problemer med å bli gravid. Har vært gravid flere ganger.

Anonymkode: 6f9b0...f78

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syklus på 21 dager. Aner ikke EL siden jeg aldri har hatt problemer med å bli gravid. Har vært gravid flere ganger.

Anonymkode: 6f9b0...f78

Oi det var kort syklus 😋😋så bra du ikke har problemer med det 😊😊

Skrevet

Syklus har siste året variert fra 12 til 70 dager. Så vanskelig å si når jeg har eggløsning, men har siste syklusene merket el-slim, så mistenker at en del av syklusene mangler el.... har ikke vært gravid, men håper på å bli det snart! 

Har time til utredning av ustabil syklus før jul..

Anonymkode: 951d4...d2d

Skrevet

Syklus på 30 dager og el på dag 18. Lutealfase på 12 dager. Vet ikke helt hvordan syklusen er nå da jeg fikk tilbake mensen for 19 dager siden (fødte en jente for 2 mnd siden). Så om syklusen min er den samme som før fødsel så hadde jeg vel el i går eller noe 🙈

Skrevet

Syklus på 42 dager. EL på dag 28.

Har vært gravid to ganger. Prøvde i 8 mnd med førstemann, men det klaffet først da jeg hadde fått oversikt over syklusen slik at vi prøvde på de riktige dagene (dag 24-28) i stedet for på dag 10-14.

Vanligvis er det veldig greit å bare ha mensen hver 6. uke, men akkurat mens vi skulle prøve var det en tålmodighetsprøve å ha så lang syklus!

Anonymkode: 85294...aa9

• Liker 1
Skrevet

Syklus på 27 1/2 dager, eggløsning trolig på dag 16. Blitt gravid 3 ganger, skal snart føde nr 2. Hatt en SA. 

Skrevet

Syklus på 28 dager, EL på dag 15. Er gravid i uke 38 nå. 

Anonymkode: 2dde7...e91

Skrevet

Syklus på 29 dager, og tydeligvis eggløsning på dag 19. Så lutealfase på kun 10 dager 😨

Skrevet
12 minutter siden, Febmamma skrev:

Syklus på 29 dager, og tydeligvis eggløsning på dag 19. Så lutealfase på kun 10 dager 😨

Ganske like vi da 😛 det er litt stressende! har du vært gravid før? 

Skrevet
2 timer siden, Prøver18 skrev:

Ganske like vi da 😛 det er litt stressende! har du vært gravid før? 

Ja 3 ganger . En exu, en sa og en nydelig unge på 3 😍

Skrevet

Har ikke vært helt regelmessig etter at jeg slutta på prevensjon, men har sykluslengde på ca 31 dager, med eggløsning rundt dag 20-21. Aldri vært gravid. 

• Liker 1
Skrevet

Varierende, fra 28 til 60 dager - EL på dag 16, alltid.. gravid flere ganger, mister og mister men gir ikke opp..

Anonymkode: c3e51...d94

• Liker 1
Skrevet

26 dagers syklus. EL på dag 12 eller 13. 

Skrevet

27 dager syklus, EL dag 13. 
Aldri vært gravid og har prøvd i over 2 år nå. 
Har masse flotte egg, og "bra" livmor, sier de de 3 gangene jeg har vært hos gynekolog. 

Anonymkode: 735a1...ed6

• Liker 1
Skrevet

Syklus på 31 dager, EL på dag 16/17 ca. Har to barn fra før, ble gravid innen 3 mnd begge gangene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har syklus på 29-32 dager. EL på dag 15-19. Jeg har 4 barn fra før. Ble rask gravid med de 3 første. Tok 7 PP med nr 4, men med ny mann og 10 år eldre..☺️

Anonymkode: d2d1e...8fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...