AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 For et par uker siden kom det plutselig en haug med fluer inn da jeg luftet. Det hadde jeg ikke merket noe til i det hele tatt før det, og det har svirret noen rundt her helt siden. Er det flere som opplever mer fluer nå? Er dette typisk på denne tiden av året? Jeg kan ikke skjønne at det skulle være noen konkret grunn til at de plutselig kommer Anonymkode: d9b4f...a02
AnonymBruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Helt normalt for årstiden. Anonymkode: 2bc15...f0c
Duff Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Det er årstiden for det nå men i år synes jeg det er verre enn før. Har en hel bataljon som surrer rundt meg og jeg må sitte med teppe over meg for å slippe å ha de på huden.
Tøytigern Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Mange fluer i år pga sånn været har vært. Først regn, så tørt og varmt (!) og så normale temperaturer for Norge. Fluene har kost seg og klekket ut egg - og fått avkom som har overlevd an mass. Nå trekker husfluene inn for å overvintre. (...)
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 7 timer siden, Duff skrev: Det er årstiden for det nå men i år synes jeg det er verre enn før. Har en hel bataljon som surrer rundt meg og jeg må sitte med teppe over meg for å slippe å ha de på huden. 7 timer siden, Tøytigern skrev: Mange fluer i år pga sånn været har vært. Først regn, så tørt og varmt (!) og så normale temperaturer for Norge. Fluene har kost seg og klekket ut egg - og fått avkom som har overlevd an mass. Nå trekker husfluene inn for å overvintre. (...) 😭😭 de er så irriterende!! Dere har vel ikke funnet noen lure triks for å bli kvitt dem?😄 Anonymkode: d9b4f...a02
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: 😭😭 de er så irriterende!! Dere har vel ikke funnet noen lure triks for å bli kvitt dem?😄 Anonymkode: d9b4f...a02 Regner med at du har fått med deg at det blir færre og færre insekter. Vi er avhengig av disse insektene pga polineringen. Anonymkode: 2eafe...972
solmåneogstjerner Skrevet 11. september 2018 #7 Skrevet 11. september 2018 Jeg synes det er mye mindre fluer (og mygg) enn det pleier å være. På denne tiden pleier det jo å være mye av dem. Ikke så mye nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå