Gå til innhold

Prøver hun å ta barnet ifra meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg ofte har kommet på kant med før, har et barn på samme alder. Og hun har i det siste begynt å ta med barnet mitt med på turer, noe som selvsagt er veldig hyggelig og omtenksomt gjort. Men jeg får likevel en dårlig magefølelse..

Jeg har på følelsen av at hun forsøker å bygge tillit til barnet vårt, da barnet vårt helst vil tilbringe all tiden sin med dem framfor sine egne foreldre. Jeg merker også at hun og mitt barn har sine glimt og blikk seg i mellom, og at h*n har tillit til henne. Når h*n kommer hjem til oss, er det rasende og utagerende. Vi er de "slemme" som setter grenser..

Denne kvinnen som opptrer storsinnet overfor barnet vårt, er veldig god venn av noen familiemedlemmer av mannen. Dette er imidlertid personer vi har måttet kutte ut grunnet dårlig oppførsel. Kvinnen skal visst ha god kontakt med dem, da dem er interesserte i å tilnærme seg barnet vårt.

For å ha det nevnt så er ikke kvinnen så interessert i å ha et nært forhold til meg, men barnet og mannen derigmot. Hun stiller ofte gravende spørsmål til mannen vedrørende hans familie, som hun absolutt ikke har noe med. Men hun tar seg likevel til rette når jeg ikke er til stede.

Barnet vårt er venner med barnet til kvinnen, men nå tror jeg beklagelig nok at vi må spleise vårt barn med andre.. Vi frykter at kvinnen forsøker å "forme" barnet vårt til noe vi ikke liker. Og at hun spør det ut og forteller det ting som det er meningen av vi foreldrene ikke skal vite om..

Skal jeg stole på magefølelsen? 

Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: d5882...31c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker jo helt sinnsyk. La barnet ditt fortsette å ha trygge relasjoner til andre voksne, og oppsøk selv hjelp for sjalusien og paranoian.  

• Liker 4
Skrevet

Aner ikke hva jeg ville gjort, for hele situasjonen høres fullstendig unormal ut. «Ofte kommet på kant med»? Og barnet ditt er så mye sammen med denne personen at du han/hun heller vil tilbringe tid med dem enn med dere, og blir utagerende? 

Er vel bare å begrense det litt det, det høres ut som et lite barn? 

At barnet har flere venner er bare positivt. At venners foreldre har en stor rolle er rart. 

Anonymkode: 781b8...6ee

Skrevet

Selvsagt kan du bestemme at barnet ditt ikke skal omgås folk som ikke er ok. Barn er oftest lettlurte, og voksne må iblant ta noen avgjørelser på deres vegne.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om hun damen driver med psykisk vold. Det du forteller er psykisk vold og psykopat oppførsel. Jeg selv har kuttet ut noen familie medlemmer(mannen sin side) pga psykisk vold. Blikk, tråkke på, de er alltid bedre enn meg, hvisker når jeg er der, og de personene baksnakket andre mennesker ekstremt mye (noe jeg aldri deltok i og derfor ble sett styggere og styggere på). Så da kuttet jeg dem ut av livet til slutt. 

Jeg fikk også dårlig følelse og gjorde noe alt for sent synes jeg selv da. Jeg synes du bør gå for magefølelsen din. Høres ut som du har oppdaget noe visse folk kan være veldig flinke til å skjule. Og dette gjelder til og med barnet ditt. Ikke la henne komme lengre inn på barnet ditt enn det hun har nå. Virker som hun har klart å plante noe allerede. 

Anonymkode: 643a0...a02

Skrevet

Dette høres ut som det er hentet fra "The hand that rocks the cradle"

Anonymkode: 215ef...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...